اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بررسی 34 پروژه پیشنهادی اقتصادمقاومتی در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: از بین 200 پروژه اقتصادمقاومتی احصا شده از دستگاه‌های اجرایی 34 پروژه با بررسی‌های صورت گرفته جهت ارائه و تصویب در ستاد اقتصاد مقاومتی آماده شده است.

بررسی 34 پروژه پیشنهادی اقتصادمقاومتی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، طهمورث الیاسی عصر امروز در سومین جلسه ستاد اقتصادمقاومتی چهارمحال و بختیاری از پیگیری برای تشکیل نظام صنفی یارانه‌ای در استان در هفته‌های آتی خبر داد و گفت: 469 کارگاه یارانه‌ای در سطح استان فعال و 209 کارگاه در حال حاضر غیرفعال است که برای تشکیل این نظام صنفی از کارگاه‌های دعوت بعمل می‌آید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از بین 200 پروژه اقتصادمقاومتی احصا شده از دستگاه‌های اجرایی 34 پروژه با بررسی‌های صورت گرفته جهت ارائه و تصویب در ستاد اقتصاد مقاومتی آماده شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها مربوط به 14 دستگاه اجرایی است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های بسیاری در سطح چهارمحال و بختیاری جهت اجرایی شدن وجود دارد، اظهار کرد: اما پروژه‌هایی شامل پروژه‌های اقتصاد مقاومتی‌ می‌شود که دارای شاخصه‌هایی از جمله تأمین اعتبار توسط دستگاه اجرایی و تکمیل در کمتر از یکسال باشد.

الیاسی در پایان با اشاره به لزوم تعیین تکلیف کمک‌های فنی و اعتباری توسط دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: پس از بررسی پروژه‌های پیشنهادی اقتصاد مقاومتی حدود 32 پروژه جهت اجرا مصوب می‌شود.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول