اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انعکاس جشنواره خلیج‌فارس در ۱۵ تلویزیونی خارجی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: جشنواره بین المللی خلیج فارس در عرصه بین‌الملل با بازتاب‌های بسیاری روبرو بود که از موفقیت‌های این جشنواره است.

انعکاس جشنواره خلیج‌فارس در ۱۵ تلویزیونی خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس ...کمالی زرکانی شامگاه سه شنبه در مراسم ضیافت افطار و دیدار اهالی فرهنگ و هنر با امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ثروتمندترین اداره در استان است و چه ثروتی بزرگتر از منابع انسانی که آن هم جزو  فرهیختگان استان هستند. 

وی ادامه داد: خیلی از مشکلات ما بر به نبود زیرساخت‌های فرهنگی در استان برمی‌گردد که  از این لحاظ هنوز مشکلات بسیاری داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: در روز خلیج فارس برنامه بسیار خوبی برگزار شد که کمترین کاری که ایجاد کرد این بود که  ۱۵ تلویزیون خارجی به استان هرمزگان آمدند و این برنامه را پوشش دادند. 

کمالی زرکانی ابراز داشت: تلویزیون کشور قطری لوگوی خلیج فارس را در شبکه خود پوشش داد که موفقیت بزرگی برای ما بود.

وی ابراز داشت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، روز خلیج فارس را به صورت جشن برگزار کردیم و ۴ ایستگاه نشاط در سطح شهر ایجاد شد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ابراز داشت: برای ماه رمضان به کمک واحد علوم قرآنی و کانون فرهنگی هنری مساجد یک سری برنامه‌های قرآنی را در نظر گرفتیم و همچنین مراسمات برای روزه اولی‌ها در استان برگزار کردیم  که حدود ۱۰۰۰ دختر روزه اولی در آن تجلیل شدند.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول