اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برخی‌ها در استان به‌دنبال بسته شدن پرونده زمین‌خواری هفت‌سنگان هستند

مسؤول قرارگاه مطالبه‌گری شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی قزوین گفت: علی‌رغم وجود مستندات فراوان، متاسفانه برخی‌ها در استان به‌دنبال بسته شدن پرونده زمین‌خواری هفت‌سنگان هستند.

برخی‌ها در استان به‌دنبال بسته شدن پرونده زمین‌خواری هفت‌سنگان هستند

سعید رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به مطالبه جدی دانشجویان استان قزوین در رابطه با پیگیری دقیق پرونده زمین‌خواری هفت‌سنگان، عنوان کرد: در پرونده زمین‌خواری هفت سنگان، مسئله اصلی زمین خواری نیست بلکه سست کردن پایه‌های پایگاه اجتماعی نظام است.

وی افزود: اگر در یک روستا شخصی بخواهد یک انباری کوچکی بسازد با آن برخورد می‌شود ولی در همین استان قزوین افرادی در قامت مسؤولین فعلی و سابق استان هستند که سیصد متر از 2000 متر زمین را تصرف کرده و در آن ویلا ساخته‌اند.

مسؤول قرارگاه مطالبه‌گری شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی قزوین تصریح کرد: باید از رئیس دادگستری قزوین به خاطر پیگیری‌های لازم در این زمینه تشکر کرد، اما گله‌مندی جامعه دانشجویی از ایشان در خصوص طولانی شدن پیگیری این پرونده است.

وی بیان کرد: یک پرونده قضایی مانند پدیده مشهد با وجود داشتن صد و بیست هزار شاکی در همان استان در حال پیگیری است، ولی چطور پرونده زمین‌خواری هفت سنگان بعد از وعده پیگیری یک ماهه مسؤولان قضایی استان، به تهران انتقال داده می‌شود.

رضایی ادامه داد: حال این سوال مطرح می شود که چرا دستگاه قضایی استان قزوین ظرفیت پیگیری این پرونده را ندارد.

وی اضافه کرد: علی‌رغم وجود مستندات فراوان، متاسفانه برخی‌ها در استان به‌دنبال بسته شدن پرونده زمین‌خواری هفت‌سنگان هستند.

مسئول قرارگاه مطالبه گری شهید احمدی روشن قزوین در پایان گفت: افرادی مطالبه‌گری و پیگیری‌ها در خصوص پرونده زمین‎خواری هفت سنگان را نشر اکاذیب می‌دانند، اما ما از همین تریبون اعلام می‌کنیم اگر نشر اکاذیب است شکایت بکنید تا ما با اسناد ادعای زمین‌خواری خود را اثبات کنیم.

 

انتهای پیام./

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول