اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تخصیص 128 میلیارد ریال اعتبار پرداخت دستمزد نیروی فارغ‌التحصیل دانشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 128 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت دستمزد نیروی فارغ التحصیلی دانشگاهی از سوی دولت تخصیص داده شد.

تخصیص 128 میلیارد ریال اعتبار پرداخت دستمزد نیروی فارغ‌التحصیل دانشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد

پروانه نیک مرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران  با اشاره به اینکه در سطح استان طرح های کارورزی، کارآموزی و مشوق های بیمه ای در حال اجرا است، اظهار کرد: برای اولین بار در کشور  طرح پرداخت دهک یارانه و  پرداخت دستمزد نیروی فارغ تحصیل دانشگاهی توسط دولت  در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جز استان‌های  پشنهاد  دهنده بود که هم‌‌اکنون این طرح در حال اجرا است.

 وی با بیان اینکه این طرح به عنوان پایلوت کشوری در استان در حال اجرا است، گفت: برای اجرایی شدن این طرح 128 میلیارد ریال برای اولین بار  به عنوان  یارانه و حقوق دستمزد نیروی فارغ تحصیلی دانشگاهی مشغول به کار  در نظر گرفته شده است.

این مسوول با بیان اینکه این رقم می تواند کمک کار کارفرمایان و پیمانکاران باشد، افزود: هر نیروی فارغ التحصیلی دانشگاهی  که مشغول به کار شود 40درصد دستمزد آنها توسط دولت و 60 درصد دیگر توسط کارفرمایان پرداخت می‌شود.

 نیک مرام خاطرنشان کرد: در این طرح  کارفرما  ضمن استفاده از مشوق‌های بیمه‌ای می‌تواند به مدت 2 سال از بیمه بهره مند شود این بدان معنا است که سهم بیمه کارفرما تا 2 سال توسط دولت پرداخت می‌شود.

 انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول