اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ترخیص یـک‌هزار و ۴۹۵ دستگاه خـودرو از گمرکات جنوب

نـماینده مـردم بـندرعباس، قشم، ابـوموسی، حاجی آباد و خمیـر در مجلس از ترخیص یک هزار و ۴۹۵ دستگاه خودرو از گمرک‌های شهید باهنر، رجایی و بندر لنگه خبر داد.

ترخیص یـک‌هزار و ۴۹۵ دستگاه خـودرو از گمرکات جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس و به نقل از خانه ملت، احمد مــرادی نـماینده مـردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت خودروهای بلاتکلیف موجود در گمرک‌های شهید باهنر، رجایی و بندر لنگه، اظهار داشت: یک هزار و ۱۹۸ دستگاه خودرو از زمان ابلاغ بخشنامه ترخیص، از بندر شهید باهنر ترخیص و خارج شدند.

وی افزود: ۲ هزار و ۶۲ دستگاه خودرو در بندر شهید باهنر موجود است که باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

٢٤۳ دستگاه خـودرو از بندرشهید رجایی از زمان ابلاغ بخش نامه تـرخیص شدند

نـماینده مـردم بـندرعباس، قشم، ابـوموسی، حاجی آباد و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۲۴۳ دستگاه خودرو از بندر شهید رجایی از زمان ابلاغ بخش نامه خارج شدند و ۹۱ دستگاه در جریان ترخیص هستند.

مرادی تاکید کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۶۲ دستگاه خـودرو در بندر شهید باهنر موجود است که باید هر چه سریعتـر تـعیین تکلیف شوند.

وی خاطر نشان کرد: در بندرلنگه ۵۴ دستگاه از زمان ابلاغ بخشنامه ترخیص شدند و ۱۲ دستگاه نیز در مرحله ترخیص هستند.

عضو کمیسیـون انـرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف سریع‌تر خودروهای موجود در گمرک، تصریح کرد: اگر چه ترخیص این خودروها تاثیر چندانی در ساماندهی بازار و کاهش قیمت‌ها ندارد اما این خودروها سرمایه مردم هستند و باید هر چه سریعتر وضعیت آنها تعیین تکلیف شوند.

ساماندهی بازار با عـرضه بیشتر خـودرو محقق می‌شود

مــرادی ادامه داد: برای ساماندهی بازار و کاهش قیمت ها خودروسازان باید از یک سو کیفیت تولیدات را افزایش دهند تا به استاندارد جهانی برسند و از سوی دیگر با عرضه بیشتر قیمت ها را کاهش دهند.

 مـردم مایلند واردات خـودرو آزاد شود

وی با بیان اینکه باید به مـردم حق انتخاب داده شود، گفت: از آنجا که خودروهای داخلی کیفیت پایین و قیمت بالایی دارد مردم مایلند واردات خودرو آزاد شود تا بتوانند از خودروی استاندارد و با کیفیت استفاده کنند. در حال حاضر خودروسازان پول‌های کلانی از مردم دریافت می‌کنند اما محصول بی‌ کیفیت تحویل می‌دهند.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول