اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فرماندار نکا: برداشت غیرمجاز شن و ماسه از مشکلات اساسی نکاست

فرماندار نکا گفت: در وضعیت شن و ماسه مشکل داریم و باید با جدیت وارد و از برداشت غیرمجاز جلوگیری شود که مشکل اساسی است.

فرماندار نکا: برداشت غیرمجاز شن و ماسه از مشکلات اساسی نکاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، عبدالجواد توحیدی‌مقدم، پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نکا در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: تعامل و همراهی مردم و مسؤولان،  گامی برای افزایش بهره وری است.

وی افزود: دین اسلام به ابعاد اجتماعی و دینی پرداخته است و اگر همه مردم و مسؤولان ما حقوق مختلف را رعایت کنند می‌توان امیدوار بود و به وظایف خود به درستی عمل کرد.

فرماندار نکا ادامه داد: وظایف ما اشراف داشتن و عمل در چهارچوب قانون است؛ اما باید حد وسط رعایت شود و آنگونه سخت‌گیرانه نباشد که نگران‌کننده باشد و باید نگاه اعتدالانه داشته باشیم.

توحیدی‌مقدم بیان داشت: ما حاکمان جامعه هستیم و باید اداره مسائل مهم را برعهده گرفته و اشراف کامل بر حوزه فعالیت داشته و برنامه کلی در مورد تولید ارائه و در سال رونق تولید تسهیل‌گر بوده و کمک شود تا رونق اتفاق بیفتد.

وی اضافه کرد: تولیدکننده باید تولید، نخبگان از علم استفاده کنند و مسؤولان با قوانین وارد عمل شوند و مردم با تعصب از کالای ملی و داخلی حمایت کنند تا رونق تولید اتفاق افتاده و همه از آن منتفع شوند.

فرماندار نکا با اعلام اینکه اعتماد اجتماعی، بعنوان سرمایه باید حفظ شود و در این بخش باید تلاش شود؛ خاطر نشان کرد: برخی موارد باید مسائلی فرهنگ عامه شود و همه باید تلاش و فرهنگ‌سازی کنند و مدیریت کارا و هدفمند داشته و از ظرفیت‌ها استفاده کنند تا رونق ایجاد شود.

این مسؤول تصریح کرد: تحریم ایران اسلامی و انقلاب ما بعد از پیروزی نظام اتفاق افتاد و سالهاست که با تحریم دست و پنجه نرم می‌کنیم؛ ولی امسال دشمن با همه توان آمده است. و لذا ما باید با توان همه‌جانبه برای مقابله با دشمن وارد میدان شویم.

توحیدی‌مقدم با اشاره به سیل اوایل سال گفت: سیل با بهترین شکل ممکن مدیریت شد و باید قدردان باشیم و در ادامه کار آرایش فکری مناسب داشته و تکلیف و وظایف خود را بدانیم و براساس وظایف رفتار و عمل کنیم.

وی افزود: برخی موارد باید اصلاح و ویرایش شود و نقاط قوت، قوت بیشتری گرفته و نقاط ضعف برطرف و براساس سیاست دولت و نظام، کار شود و در استفاده درست از ظرفیت بخش دولتی و خصوصی و تسهیل گر امور باشیم .

فرماندار نکا در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نظارت بر پروژه‌ها با قوت در دستور کار است؛ خاطر نشان کرد: بازدیدهای تیمی انجام می‌شود و مدیر باید توان سهم خواهی داشته و اکتفا به بودجه شهرستان نکنند.

توحیدی‌مقدم گفت: عدم تعطیلی واحدها  مورد تأکید است و از مسائل مهم است و باید از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری شود چرا که تعطیلی واحد و راه اندازی دوباره مشکلات بیشتری به همراه دارد و اتاق اقتصادی ما اتاق جنگ ماست و نباید تعطیلی اتفاق بیفتد و نباید شکاف ایجاد شود.

وی افزود: مسؤولان هر نوع مشکلات کوچک را و هرچیزی را به فرمانداری ارجاع ندهند و امورات را اداره کنید و اختلافات کوچک را در داخل حل و فصل کنید.

فرماندار نکا در پایان از شهرستان نکا به عنوان شهری امن نام برد و گفت: در بحث سرقت، از امن‌ترین شهرستان های استان و بهترین شهرستان در کاهش جرائم خشن هستیم و تلاش فراوان در این بخش انجام شده است.

انتهای پیام86002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول