اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تفکر امام(ره) مردم‌داری بود/ برگشت اعتبارات از سوی هیچ مدیری قابل قبول نیست

فرماندار کرمانشاه گفت: 31 تیرماه آخرین مهلت جذب اعتبارات عمرانی است، همه مدیران باید ریال به ریال اعتبارات مطلع باشند، برگشت اعتبارات از هیچ مدیری قابل قبول نیست.

تفکر امام(ره) مردم‌داری بود/ برگشت اعتبارات از سوی هیچ مدیری قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرماندار کرمانشاه ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: کشور در شرایط حساس و مهمی قرار دارد، با توجه به تهدید‌های آمریکا و دیگر دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، مسؤولان باید در این شرایط حساس تفکر امام (ره) را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

فضل‌الله رنجبر با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) قرار داریم، افزود: این انقلاب را امام و مردم به ثمر رساندند، باید در میان مردم به‌خصوص در محله‌های حاشیه‌نشین حضور به‌عمل برسانیم، به خواسته‌های مردم پاسخ دهیم، همراه مردم باشیم، این یعنی تفکر امام؛ تفکر امام(ره) مردم‌داری بود.

وی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در مراسمات سالگرد ارتحال امام، راهنمایی روز جهانی قدس و عید فطر امسال، سبب ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.

رنجبر در ادامه از تشکیل شورای برنامه‌ریزی استان برای جذب بودجه سال 98 خبر داد و افزود: 31 تیرماه آخرین مهلت جذب اعتبارات عمرانی است، همه مدیران باید ریال به ریال اعتبارات مطلع باشند، برگشت اعتبارات از هیچ مدیری قابل قبول نیست، چرا که تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات به کار گرفته‌ایم.

فرماندار کرمانشاه مسئله اشتغال را مهمترین دغدغه مسؤولان استانی عنوان کرد و افزود: تلاش کنید دست متقاضی را بگیرید، امسال 86 میلیارد تومان سهم اشتغال روستایی داریم که بیش از 97 میلیارد تومان آن جذب شده است.

رنجبر ضمن تشکر از همت محیط زیست، بخشداری‌ها، دهداری‌ها، بسیج و...،گفت: در زمینه آتش‌سوزی مراتع تاکنون در مقایسه با سال گذشته بیش از 87 درصد کاهش داشته‌ایم که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول