اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

وحدت بین آحاد مردم ضامن سربلندی ایران است

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار اسلام آبادغرب گفت:‌ وحدت بین آحاد مردم ضامن بقا،‌ سربلندی و سلامت ایران است.

وحدت بین آحاد مردم ضامن سربلندی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، معاون سیاسی، ‌اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس با اشاره به اینکه روز قدس امسال روز بسیار متفاوتی است، اظهار داشت:‌ همه با تمام توان حضور پیدا خواهیم کرد.

‌سیروس عبدی تصریح کرد: این بحث،‌ بحث دفاع از اسلام،‌ ایران ‌دفاع از مظلوم است، ‌و اگر گاها اختلاف درونی وجود دارد بحث خانوادگی است و قطعا افراد خارج از این آب و خاک قصد هیچگونه دخالت را نخواهیم داد.

وی ادامه داد: وحدت بین آحاد مردم ضامن بقا،‌ سربلندی و سلامت ایران است، البته محورهای متفاوت فکری باز هم همگی حول یک محور به نام رهبر انقلاب در حال حرکت هستند.

عبدی خاطرنشان کرد: ‌در مدت این ٤٠ سال با راهنمایی‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری در هر شرایطی با اتحاد،‌ همدلی،‌ وحدت در کنار یکدیگر کارها و مشکلات بزرگی را پشت سرگذاشته‌ایم، ضرورت دارد اداره‌ها در راستای حضور هرچه بیشتر مردم در این راهپیمایی گام بردارند.

این مسؤول با اشاره به مشکلات و گرفتاری‌های گذشته و پشت سر گذاشتن خیلی از آنان و رسیدن به این اقتدار،‌ تاکید کرد:‌ همگی پشت سر مقام معظم رهبری حرکت خواهیم کرد تا کارهای بزرگتری انجام دهیم.

گفتنی است، در پایان این جلسه به هر کدام از اعضای ستاد وظایفی محول شدکه هرچه زودتر به انجام برسانند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول