اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

موافقت اصولی تاسیسات گردشگری الکترونیکی صادر می‌شود

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: موافقت اصولی تاسیسات گردشگری از طریق سامانه الکترونیکی صادر می‌شود.

موافقت اصولی تاسیسات گردشگری الکترونیکی صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی، احمد دیناری اظهار کرد: در نیمه دوم اسفند ماه سال ۹۷ با بخشنامه رسمی و کتبی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور سامانه الکترونیکی صدور موافقت اصولی تاسیسات گردشگری به استان‌ها ابلاغ شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی ادامه داد: براساس این بخشنامه از این پس کلیه فرایندهای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری از طریق این سامانه انجام می‌شود.

وی درباره اهداف سامانه‌ای شدن این فرآیند اظهار کرد: کاهش هزینه ارائه خدمات، دسترسی مناسب متقاضیان به اطلاعات و خدمات دولتی، ساماندهی و یکپارچه‌سازی طرح‌های گردشگری برای اجرای مفاد آیین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تاسیسات گردشگری مصوبه هیات وزیران و تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار و کوتاه‌تر شدن فرآیندها است.

دیناری تصریح کرد:  آدرس اینترنتی این  سامانه www.My.ichto.ir  است و کلیه کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ( مصادیق ماده یک آیین‌نامه تاسیسات گردشگری به جز دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی خانه مسافر و اقامتگاه بوم‌گردی) هستند باید درخواست خود را در این سامانه ثبت و مراحل بعدی را از طریق همین سامانه بدون مراجعات حضوری پیگیری کنند.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی افزود: در شهرستان‌های استان‌ها ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مربوطه نسبت به راهنمایی متقاضیان برای ثبت اطلاعات اقدام می‌کنند و نیازی نیست متقاضیان برای ارائه درخواست به اداره کل یا مرکز استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان در هر ساعت و مکانی می‌توانند درخواست خود را با مشخصات کامل و اسناد مربوطه در سامانه فوق ثبت کنند، گفت: سایر پروژه‌هایی که از قبل برای آن‌ها موافقت اصولی صادر شده، باید نسبت به ثبت اطلاعات پروژه و پیگیری دریافت مجوز ساخت از طریق این سامانه اقدام کنند.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول