اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور در مراسم‌های ملی وظیفه همگانی است

استاندار زنجان با بیان اینکه حضور در مراسم‌های ملی وظیفه همگانی است، گفت: ادامه مسیر انقلاب تنها در سایه اتحاد امکان‌پذیر است، چرا که این انقلاب در سایه اتحاد پیروز شده است.

حضور در مراسم‌های ملی وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد در استانداری زنجان با اشاره به اینکه حق مطلب جنگ، جبهه، رزمندگی با صحبت ادا نمی‌شود، اظهار کرد: باید رهرو واقعی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باشیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه حضور در مراسم‌های ملی وظیفه همگانی است، تصریح کرد: ادامه مسیر انقلاب تنها در سایه اتحاد امکان‌پذیر است، چرا که این انقلاب در سایه اتحاد پیروز شده است.

وی با بیان اینکه امروز نیز همه نیروها در اوج اتحاد و وحدت قرار گرفته است، تاکید کرد: باید در کنار همدیگر برای آبادانی کشور گام برداشت.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در این جلسه با تبریک سالروز عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس این مراسم را فرصتی برای قدردانی و قدرشناسی از شهدا خواند و افزود: در این جنگ بیش از 50 کشور صدام را علیه ایران همراهی می‌کردند.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به تلاش دشمن برای اقدامات مختلف علیه نظام اسلامی عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات امنیتی از قبیل ترور و کودتا آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در این سال‌ها بیش از 2 هزار و 500 تجاوز نظامی، زمینی و هوایی علیه نظام اسلامی انجام شده است، تصریح کرد: در این مدت 5 هزار و 200 نفر جانباز و شهید شدند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اتحاد کشورهای عربی و اروپایی و آمریکایی برای وقوع جنگ علیه نظام اسلامی عنوان کرد: جایگاه و حضور ولایت فقیه، حضور عاشورایی مردم در صحنه، روحیه جهاد و شهادت موجب پیروزی هشت سال دفاع مقدس شد.

سردار کرمی با اشاره به موقعیت استراتژیک خرمشهر و تلاش دشمن برای گرفتن این شهر اظهار کرد: صبح روز سوم خرداد ساعت 10 رزمندگان به خرمشهر وارد شدند و هر رزمنده‌ای که وارد می‌شد سجده شکر به جا می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس هیچ منیتی در کار نبود، تصریح کرد: پس از پیروزی و فتح خرمشهر هیچ کس مدعی نبود که کار خودش است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه نیروهای زنجانی جزو نخستین نیروهایی بودند که وارد خرمشهر شدند، عنوان کرد: این رزمندگان در چهار مرحله نیز خط شکن بودند.

انتهای پیام/73009/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول