اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

بیشترین تولیدکنندگان محتوای ورزشی در فضای مجازی تجلیل می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، شهرستان‌های استان یزد را به معرفی ورزش و برنامه‌های ورزشی در فضای مجازی فراخواند و گفت: اداره کل ورزش و جوانان آمادگی دارد تا به مجموعه و شخصی که بیشترین تولید محتوا در فضای مجازی را دارد جایزه ویژه‌ای اهدا کند.

بیشترین تولیدکنندگان محتوای ورزشی در فضای مجازی تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، گردهمایی خانواده بزرگ ورزش همگانی استان یزد با حضور مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان، رؤسای ادارات ورزش و جوانان، رییس و نواب بانوان هیئت ورزش‌های همگانی استان و شهرستان‌های استان و مسؤولان کمیته‌های ورزشی هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد همراه با اهدای احکام مسؤولان کمیته‌های زیرمجموعه آن برگزار شد.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این گردهمایی با اشاره به موفقیت‌های ورزش همگانی استان اظهار کرد: استان یزد برای سومین سال متوالی بهترین عملکرد را در توسعه ورزش همگانی به خود اختصاص داده است که این مرهون تلاش مسؤولین و زحمت کشان ورزش همگانی در همه نقاط استان است.

وی افزود: با همه این تفاسیر و پیشرفت‌ها همچنان ورزش باید بین مردم استان گسترده‌تر شود تا شاهد پایین آمدن عوارض کم‌تحرکی مانند چاقی، دیابت، فشارخون و ... باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد یکی از فعالیت‌های ارزشمند در فضای مجازی را معرفی ورزش برای عموم مردم عنوان کرد و گفت: شهرستان‌های استان برای حضور در فضای مجازی با برنامه‌ریزی بیشتری فعالیت نمایند.

شریعتی اذعان کرد: اداره کل ورزش و جوانان آمادگی دارد تا به مجموعه و شخصی که بیشترین تولید محتوا در فضای مجازی را دارد جایزه ویژه‌ای اهدا کند.

 

*بهره‌مندی 600 نفر از مربیان ورزشی از دوره دانش‌افزایی

امیر عظیم صحت کند، رییس هیئت ورزش‌های همگانی استان در این گردهمایی به فعالیت‌های انجام‌شده هیئت ورزش‌های همگانی استان در سال 97 تاکنون بیان کرد: از تمام مسؤولین در ادارات ورزش و جوانان استان و شهرستان‌ها، رؤسای و مسؤولان هیئت‌های شهرستان‌ها و نیز کمیته‌های متناظر هیئت ورزش‌های همگانی استان به خاطر کسب موفقیت‌های این سال‌ها بسیار تشکر می‌کنم که در طول خدمت، خالصانه و با عشق در توسعه ورزش همگانی در استان تلاش کرده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی گسترده هیئت ورزش‌های همگانی استان در سال گذشته ادامه داد: به‌عنوان‌مثال در سال 97 ما دو دوره دانش‌افزایی مربیان با شرکت بیش از 600 نفر در استان برگزار کردیم که این در کل کشور بی‌سابقه است.

 انتهای پیام/90030

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول