اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

محور کازرون- فراشبند به بزرگراه تبدیل می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: عملیات اجرایی باند دوم محور کازرون – بالا ده به سمت فراشبند به طول 15 کیلومتر در سال جاری شروع می‌شود.

محور کازرون- فراشبند به بزرگراه تبدیل می‌شود

فیروز تکاور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اعلام این خبر اظهار داشت: طول این محور 45 کیلومتر است که 25 کیلومتر آن قبلاً بهسازی و تبدیل به راه اصلی شده و مابقی به‌صورت بزرگراه چهار خطه در برنامه کاری سال جاری این اداره کل قرارگرفته است.

وی افزود: 5 کیلومتر این محور در دست اقدام و 15 کیلومتر باقی‌مانده تا 2 ماه آینده به مناقصه گذاشته خواهد شد و عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: 2 دستگاه پل بزرگ بر روی رودخانه بالا ده و رودخانه جره در دست مطالعه است که در مرحله پایانی مطالعه قرار دارد و برای اجرا به‌زودی به مناقصه گذاشته خواهد شد.

تکاور عنوان کرد: محور کازرون، بالا ده، جره، فراشبند به‌عنوان محور ارتباطی غرب استان به جاده عسلویه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: طول کل مسیر 105 کیلومتر است که بهسازی کل مسیر در برنامه اجرایی اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد که اولویت برنامه حدفاصل کازرون به بالا ده به طول 45 کیلومتر است و احداث پل‌های جدید بالا ده و جره نیز در اولویت‌ سال جاری قرار دارد.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: مابقی مسیر در برنامه مطالعه قرار دارد که به‌تناسب تأمین منابع مالی اجرای آن در برنامه اجرایی سال آینده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/76024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول