اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رقابت بانوان جاسکی در ماه رمضان

بانوان جاسکی به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسابقات فرهنگی ورزشی شرکت کردند.

رقابت بانوان جاسکی در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از جاسک، به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت امور ورزش بانوان و همکاری اداره ورزش و جوانان به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان یک دوره مسابقات فرهنگی ورزشی در رشته‌های دارت، داژبال، هندبال و تیراندازی بین دویست ورزشکار بانوی جاسکی در محل سالن ورزش بانوان برگزار شد.

در این مسابقات نتایج زیر بدست آمد:

در رشته هندبال: تیم هیئت هندبال مقام اول، تیم ملوان ارتش مقام دوم، تیم سواحل مکران مقام سوم و بحل به عنوان تیم اخلاق کسب کردند.

در رشته داژبال: تیم بیت الزهرا مقام اول، تیم ستارگان مقام دوم، تیم شجره طیبه مقام سوم و تیم امید مکران به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

در رشته تیراندازی: نفر اول سیده شرف حسینی، نفر دوم زهرا میردادی،  نفر سوم فاطمه مندنی و آمنه دادخدایی مشترکا سوم شدند.

در مراسم اهدا جوایز برترین‌های جام رمضان بانوان این شهرستان، محمد رادمهر فرماندار جاسک از تلاش و اقدام خوب مسؤول ورزش بانوان واداره ورزش و جوانان جاسک در امر برگزاری این مسابقات تشکر کرد و گفت: جاسک در بخش ورزش بانوان استعدادهای خوبی دارد باید در جهت شناسایی استعدادهای ورزش شهرستان بیشتر تلاش کنیم.

وی افزود: ورزش موجب سلامتی و شادابی و نشاط جامعه و موجب از بین رفتن بیماری‌ها می‌شود و جامعه‌ای سالم و پویا و با نشاط است که ورزش آن فعال باشد.

فرماندار جاسک خاطرنشان کرد: استفاده از امکانات ورزشی برای بانوان باید اولویت باشد سرانه ورزش جاسک نسبت به دیگر شهرستان‌ها بسیار کم است و باید تلاش کنیم سرانه ورزش جاسک بیشتر شود.

رادمهر تصریح کرد: سیستم سرمایشی سالن‌های ورزش بانوان به زودی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تامین اعتبار خواهد شد و با خرید سیستم سرمایشی مشکل سالن‌های بانوان بر طرف می‌شود.

وی گفت: در روستا و بخش‌های جاسک نیاز به سالن ورزشی داریم و در این شهرستان زیر ساخت‌های ورزشی با نگاه عادلانه احداث نشده است.

فرماندار جاسک یادآورشد: سهم ورزش از توسعه سواحل مکران باید مشخص شود و جوانان جاسکی نیاز به حمایت دارند، اعتبارات توسعه سواحل مکران باید مشخص شود چون اعتبارات خوبی در امر توسعه سواحل مکران داریم و نگاه مقام معظم رهبری و دولت به جاسک نگاه ویژه‌ای است.

رادمهر گفت: با همین امکانات و منابع محدود رئیس ورزش و جوانان جاسک کارهای خوبی در امر توسعه ورزش و نیز گسترش ورزش شهرستان انجام دادند که قابل تقدیر است.

88049

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول