اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تقدیر استاندار از مدیرعامل فولاد هرمزگان در حمایت از ایتام و نیازمندان

اقدامات شرکت فولاد هرمزگان در حمایت از ایتام و نیازمندان استان هرمزگان از سوی استاندار و مدیر کل کمیته امداد این استان مورد قدردانی قرار گرفت.

تقدیر استاندار از مدیرعامل فولاد هرمزگان در حمایت از ایتام و نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، استاندار هرمزگان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اهدای لوحی به مهندس فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از تلاش‌ها و مساعدت‌های این شرکت در راستای حمایت از نیازمندان و محرومین مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قدردانی کردند.

در لوح تقدیر فریدون همتی استاندار هرمزگان خطاب به ارزانی آمده است:
زیستن با هدف خدمت به خلق، موهبتی بزرگ است که نیکان روزگار همواره در پی آنند و در این رهگذر هستند انسان‌های  متمایز با دیگران که خداوند افتخار خدمت را نصیب آنها فرموده است.

اکنون که درسایه عنایات باریتعالی در جهت نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری مشارکت داشته اید از تلاش های ارزشمندتان و همکاری موثرتان با نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان که نقش مهمی در همبستگی‌های اجتماعی و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به ایتام و نیازمندان داشته است، تقدیر و تشکر نموده و این توفیق بزرگ را خدمت شما تبریک عرض می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال همواره با دستان سخاوتمند، قلب رئوف و حسن نیت خویش در گسترش سنت‌های حسنه اسلامی موفق و موید باشید.

قابل ذکر است فولاد هرمزگان، در تامین سبد غذایی و کمک به معیشت ایتام و نیازمندان، تامین کالای ضروری منزل مددجویان، مشارکت در طرح مفتاح‌الجنه و دیدار از مددجویان با کمیته امداد امام خمینی (ره) به مدت 4 سال است که همکاری دارد.

انتهای پیام/88049/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول