اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ابلاغ دستورالعمل «کنترل سارقان سابقه‌دار» به زودی

رئیس پلیس آگاهی ناجا از ابلاغ دستورالعمل کنترل سارقان سابقه‌دار به زودی خبر داد و گفت:‌در این طرح وظایف مختص پلیس‌های مختلف از سطح کلانتری تا پلیس‌های تخصصی پیش‌بینی شده است.

ابلاغ دستورالعمل «کنترل سارقان سابقه‌دار» به زودی

سردار محسن حسن‌خانی رئیس پلیس آگاهی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص برنامه‌های این پلیس به منظور کنترل هر چه بیشتر سارقین سابقه‌دار اظهار داشت:‌دستورالعمل پلیس درباره کنترل سارقین سابقه‌دار نوشته شده وانشاالله عنقریب به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: در این طرح وظایف مختص برای هر پلیس تخصصی پیش‌بینی شده و از سطح کلانتری‌ها تا تمام پلیس‌های تخصصی ابلاغ خواهد شد.

وی گفت: بحث کنترل سارقین سابقه‌دار هم اکنون در حوزه پلیس آگاهی اجرا می‌شود اما با ابلاغ این دستورالعمل، این طرح مشترک بین پلیس و سایر رده‌هایی که مرتبط با پلیس هستند، نیز رقم خواهد خورد.

عالی‌ترین مقام پلیس آگاهی کشور در پاسخ  به دیگر پرسش فارس درباره به کار بردن "پابند" برای سارقینی که به مرخصی می‌روند، گفت: این موضوع در حوزه قوه قضائیه بوده و کارهایش در حال انجام است؛ اگر دستگاه قضایی این مجوز را به نیروی انتظامی بدهد و زیرساخت‌های لازم فراهم شود یقینا مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول