اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دولت جوان و حزب‌اللهی کلید حل مشکلات کشور

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان گفت:دولت جوان و حزب‌الهی کلید واژه جدیدی بود که مقام معظم رهبری مطرح کردند که کلید حل مشکلات است.

دولت جوان و حزب‌اللهی کلید حل مشکلات کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول حامدیان عصر امروز در نشست عمومی جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان اظهار کرد: بهمن‌ماه سال گذشته مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم را ابلاغ کردند که انتظار بود در این مدت کار بیشتری روی این موضوع انجام شده باشد و نیاز است که همه ما در صحنه حضور داشته باشیم تا این بیانیه در آینده انقلاب نقش مهم‌تری داشته باشد.

دبیر جامعه اسلامی مهندسی استان اصفهان بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه‌ تشکل‌های سیاسی و فرهنگی تمرکز بر فهم و حرکت در راستای فرهنگ‌سازی مفاهیم این بیانیه‌ است؛ تک تک جملات و محورهایی که در این بیانیه آمده است، نیاز به فهم و درک است.

وی مطرح کرد: باید با برنامه‌ریزی ورود کنیم تا این بیانیه بین مردم نفوذ کند و اگر نیاز است دولت به صحنه بیاید؛ خواهش می‌کنم که تک تک ما، خودشان را مخاطب این بیانیه قرار دهند.

باید انقلاب برای جوانان تبیین شود

حامدیان در ادامه افزود: همه کسانی که زیر 40 و 50 سال سن دارند، انقلاب و حتی بعضا جنگ را هم درک نکرده‌اند و استکبار جهانی با کار تبلیغاتی بر روی همین قشر برنامه‌ریزی کرده است؛ پس نباید از جوانان‌مان انتظار زیادی داشته باشیم و جوانان ما نمی‌دانند که چگونه به انقلاب رسیدیم.

دبیر جامعه اسلامی مهندسی استان اصفهان تاکید کرد: جوانان که به تعبیر مقام معظم رهبری تا 40 ساله‌ها جوان هستند، بیش از 70 درصد از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند؛ به هر نحوی که هست باید در این زمینه ورود کنیم و جوانان را بیمه کنیم.

وی با اشاره به بخش ظرفیت‌های ویژه کشور و توصیه‌های برای ایجاد تمدن نوین اسلامی، ابراز داشت: خیلی از مسائل برای خود ما هم در زمینه انقلاب هنوز مکشوف نیست و باید بسیاری از این مسائل مطرح شود تا زمینه مطالبه‌گری آن فراهم شود.

حامدیان اذعان کرد: دولت جوان و حزب‌الهی کلید واژه جدیدی بود که مقام معظم رهبری مطرح کردند که کلید حل مشکلات است و این خط را در انتخابات پیش‌رو باید داشته باشیم.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: انتخابات بسیار مهمی را در پیش داریم که زمینه‌ساز ریاست‌جمهوری هم هست؛ به عنوان نیروهای طرف‌دار انقلاب ابتدا باید زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم و باتوجه به وضعیتی موجود و پمپاژ نامیدی، حضور مردم را ضعیف کرده که باید به هر نحو این مردم را امیدوارم کنیم تا پای صندوق بیایند تا در ادامه بگوییم به چه کسی رأی دهید.

برخورد جدی قوه‌قضائیه و مجلس با مفاسد اقتصادی

وی ادامه داد: مجلس فعلی و قوه قضائیه که با آمدن آیت‌الله رئیسی تحرک جدیدی ایجاد شده، باید با مفاسد برخورد کنند تا امید قوی را در مردم ایجاد کنند تا بتوانیم این حرکت را ساماندهی کنیم مردم حضور حداکثری پای صندوق رای داشته باشند.

حامدیان بیان کرد: اطلاح‌طلبان به دنبال جدایی از دولت هستند که برای ما جای تعجب دارد که آن‌هایی که خودشان این دولت را ایجاد کردند، اکنون چنین حرکتی می‌کنند و مردم اگر از شما صداقت ببینند، مجدد به شما رای خواهند داد و این کار را جوان‌مردانه نمی‌دانیم.

وحدت اصول‌گرایان در انتخابات لازم است 

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان مطرح کرد: وحدت اصولگرایان موضوع مهمی است و پیش از اینکه چه کسی به مجلس می‌رود، این وحدت برای ما اهمیت دارد و شورای راهبردی اصولگرایی در کشور ایجاد شده و باید به جای اینکه روی افراد لیست‌مان تاکید کنیم، باید روی وحدت تاکید کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: باید به دنبال انتخاب فرد اصلح باشیم و وحدت نیروها بسیار مهم است و امید است که بایک عقل جمعی در سطح استان و کشور، یک مجلس خوب و مورد نظر مقام معظم رهبری را تشکیل دهیم.

انتهای پیام/63077/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول