اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

خرید تضمینی ۱۸۵ تن گندم در خراسان‌جنوبی/ کشاورزان نگران پرداخت مطالبات خود نباشند

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با اشاره به خرید تضمینی گندم از کشاورزان، گفت: تاکنون 185 تن گندم به قیمت 314 میلیون تومان به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

خرید تضمینی ۱۸۵ تن گندم در خراسان‌جنوبی/ کشاورزان نگران پرداخت مطالبات خود نباشند

مهدی عصمتی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به سطح زیر کشت گندم در سطح مزارع استان، اظهار داشت: 18 هزار و 600 هکتار از اراضی استان زیر سطح کشت گندم است.

وی با بیان اینکه کار برداشت گندم از اواسط اردیبهشت‌ماه آغاز شده، بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود 64 هزار تن گندم از سطح مزارع استان برداشت شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با اشاره به خرید تضمینی گندم از کشاورزان، تبیین کرد: تاکنون 185 تن گندم به قیمت 314 میلیون تومان به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

عصمتی‌پور با بیان اینکه از این رقم تاکنون 87 میلیون تومان از مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده، افزود: همچنین 226 میلیون تومان از مطالبات کشاورزان باقی مانده که به‌زودی پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: کشاورزان نگران پرداخت مطالبات خود نباشند چرا که مطالبات آن‌ها براساس تاریخ تحویل به مراکز و ثبت در سامانه بانک کشاورزی پرداخت می‌شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی قیمت هر کیلوگرم گندم تضمینی را یک هزار و 700 تومان اعلام و مطرح کرد: گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در 19 مرکز خرید با نظارت جهاد کشاورزی در خراسان‌جنوبی خریداری می‌شود.

انتهای پیام/69039/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول