اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ورزش بانوان هرمزگان توسعه می‌یابد/نگاه کشوری و بین‌المللی به ورزش بانوان

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: نگاه این اداره کل به ورزش بانوان نگاه کشوری وحتی بین‌المللی است و توسعه ورزش بانوان درسطح شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای دورافتاده استان از اهداف اداره کل است.

ورزش بانوان هرمزگان توسعه می‌یابد/نگاه کشوری و بین‌المللی به ورزش بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صبح امروز جلسه نواب روسای هیئت‌های ورزشی به ریاست  مدیرکل و باحضور معاونین، مسؤول ورزش بانوان و نوابین رؤسای هیئت‌ها در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان درنشست نواب رؤسای هیئت‌های ورزشی استان اظهارداشت: بانوان استان فعالیت بیشتری نسبت به آقایان دارند که دراین خصوص با پیشنهادات و تاکیدات استاندار هرمزگان نیز همسو است.

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود برای توسعه ورزش استفاده کرد و برای تحقق توسعه ورزش در سطح استان باید برنامه‌ای مدون و مشخصی داشته باشیم.

امیاری تصریح کرد: به موضوع استعداد یابی نیز توجه شود زیرا استعدادیابی مسیر را برای شناسایی قهرمانان کوتاه می‌کند و ما نیز ازاین استعدادیابی حمایت خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه تابستان سال‌جاری دومین المپیاد استعدادهای برتردر سطح کشور برگزار می‌شود اظهار داشت: همه هیئت‌ها برای حضوری موفق با  آمادگی کامل در این المپیاد شرکت کنند و تمام تلاش خود را به کار گیرند تا در سال 98  نسبت به سال گذشته عناوین و موفقیت‌های بهتری را بدست آورند.

وی دررابطه با خوابگاه حجاب گفت : این خوابگاه نیاز به تعمیرات وبازسازی اساسی دارد و اعتبار خاصی برای آن درنظر گرفته شده است .

امیاری، برگزاری یک همایش بزرگ برای نواب رؤسای هیئت‌های ورزشی استان وشهرستان‌ها خبر داد وافزود: برای هماهنگی بیشتر بین نواب ریئسان استان و شهرستان‌ها و بیان مشکلات و برنامه‌های ورزش بانوان یک همایش بزرگ بعد از ماه مبارک رمضان دربندرعباس برگزار می‌شود.

در ادامه معاون ورزشی اداره‌کل ورزش وجوانان گفت: نواب ریئسان هیئت‌های ورزشی باید نظارت مستمر به رشته ورزشی زیر نظر خودداشته باشند تا از بعضی از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

مظفر خادمی افزود: هیئت‌های ورزشی تمام تلاش خودرا به‌کار گیرند تا در دومین المپیاد استعدادهای برتر که درتابستان سال‌جاری به میزبانی چند استان برگزار می‌شود حضوری موفق داشته باشیم.

وی یادآورشد: سال گذشته تیم‌های اعزامی از استان هرمزگان به المپیاد استعدادهای برتر در مجموع چندان موفق نبود واین زنگ خطری بود که ما امسال با برنامه‌ریزی و آمادگی بهتر دراین المپیاد شرکت کنیم.

در ادامه نواب رؤسای هیئت‌های ورزشی استان به بیان مسایل و مشکلات ورزش بانوان پرداختند.

انتهای پیام/88049/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول