اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

طالبیان به اردوی تیم ملی قایقرانی دعوت شد

مشخص شدن پیراهن ذوب‌آهن برای بازی با النصر، رکورد‌شکنی در مسابقات جهانی تیراندازی و مقصد بعدی راموس از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.

طالبیان به اردوی تیم ملی قایقرانی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 7 خرداد‌ ماه علاوه بر این‌که نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی قایقرانی مشخص شدند، سپاهان به پرداخت حق رشد پیام نیازمند محکوم شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ دور جدید تمرینات تیم ملی آب‌های آرام با 10 قایقران در بخش کایاک و کانو از 10 خردادماه در اردبیل آغاز می‌شود، این اردو تا 24 خرداد ماه در دریاچه شورابیل ادامه پیدا خواهد کرد؛ احمد‌رضا طالبیان از اصفهان در بخش کایاک به تیم ملی دعوت شده است.

✅ ذوب‌آهن اصفهان در دیدار با النصر عربستان کاملا سبزپوش بوده و تیم النصر با پیراهن آبی و شورت زرد حضور دارد؛ دروازه‌بان ذوب‌آهن با پیراهن مشکی و دروازه‌بان النصر با پیراهن خاکستری درون دروازه‌های خود می‌ایستند.

✅ گلنوش سبقت‌الهی در فینال مسابقات جهانی تیراندازی در مونیخ در رشته 25 متر بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت و راهی مرحله مسابقات تپانچه 10 متر شد؛ سبقت‌الهی همچنین با 583 امتیاز به عنوان نفر هفتم راهی فینال شده بود.

✅ کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی راهی اصفهان شد که 4 بازیکن این تیم همراه با سایر بازیکنان به اصفهان نیامدند؛ محمد انصاری، حسین ماهینی، شایان مصلح و آدام همتی 4 بازیکن تیم پرسپولیس هستند که به دلیل مصدومیت و غیبت در این بازی در این سفر پرسپولیسی‌ها را همراهی نکردند.

✅ در پرونده شکایت باشگاه پیکان از فولاد مبارکه اصفهان در خصوص پیام نیازمند، باشگاه فولاد مبارکه مجموعا به پرداخت مبلغ 1/475/000/000 ریال بابت شش سال حق آموزش این بازیکن محکوم شد؛ با توجه به واریز علی الحساب مبلغ 5/000/000 ریال به حساب فدراسیون، خواهان مکلف به پرداخت مبلغ 10/000/000 ریال بابت الباقی هزینه دادرسی پیش از اجرای رأی است.

✅ مسابقات لیگ فوتسال بانوان  از 18 مرداد ماه 98 شروع می‌شود، بر همین اساس یک دوره کلاس نمایندگی را به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد تا نمایندگان با شیوه درست برگزار کردن مسابقات، تعامل با تیم‌ها  آشنا و روز شده اطلاعاتشان به‌روز شود؛ فصل گذشته تیم نامی‌نو اصفهان قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ دومین اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای حضور در نهمین دوره بازی‌های آسیایی 2019 ناشنوایان در هنگ کنگ و قهرمانی جهان فوتسال در سوئیس با حضور 32 ورزشکار در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون آغاز شد؛ نهمین دوره بازی‌های آسیایی 2019 ناشنوایان در هنگ کنگ و قهرمانی جهان فوتسال در سوئیس، آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

✅ نجمه خدمتی بانوی المپیکی کشورمان در نخستین روز از رقابت‌های جام جهانی که در شهر مونیخ آلمان برگزار شد بعنوان نفر mQs توانست با ثبت 633.9 امتیاز رکورد برون‌مرزی کشور را ارتقاء دهد.

در جریان این مسابقات نیز سجاد پورحسینی تیرانداز جوان کشورمان با 582 امتیاز توانست رکورد برون‌مرزی جوانان کشور را بشکند.

✅ لیگ ملت‌های والیبال 2019 با حضور شانزده تیم آرژانتین، استرالیا، برزیل، بلغارستان، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایران، ایتالیا، ژاپن، لهستان، پرتغال، روسیه، صربستان و آمریکا از روز جمعه 10 خرداد ماه آغاز می‌شود و پس از برگزاری پنج هفته با معرفی تیم قهرمان در یکشنبه 23 تیر ماه 1398 به پایان می‌رسد.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در نخستین مسابقه خود روز جمعه از ساعت 12 به مصاف ایتالیا خواهند رفت که این مسابقه به میزبانی چین برگزار می‌شود.

✅ تیم ملی پاراتیراندازی با کمان ایران به منظور حضور در رقابت‌های جهانی و کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو تحت نظارت فدراسیون تیراندازی با کمان روز شنبه 11 خرداد ماه راهی کشور هلند می‌شود.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ سرخیو راموس پس از گذشت حدود پانزده سال از اولین بازی در ترکیب رئال مادرید به نظر می‌رسد که حالا به فکر جدایی از این باشگاه است و شاید آینده او در یوونتوس رقم بخورد.

در این میان شنیده شده که راموس قصد حضور در کشور چین و حضور در لیگ برتر این کشور را هم دارد. از تیم‌های منچستریونایتد و پاری سن ژرمن دو غول فوتبال اروپا هم به عنوان مقصد این مدافع باتجربه اسپانیایی و کاپیتان ماتادورها نام‌ برده می‌شود.

✅ کلیان ام‌باپه پدیده مورد نظر فیفا و یوفا با راجر فدرر دیدار کرد، ام‌باپه پیراهن خود را به فدرر هدیه کرد و فدرر ستاره فرانسوی را بازیکن با آینده دانست.

✅ لوچانو اسپالتی مربی کنونی اینترمیلان که در دوران بازیگری در نقش هافبک پیراهن دو تیم نچندان مطرح ویارجو و امپولی را به تن کرد و مربیگری را از همان باشگاه امپولی آغاز کرد.

کلکسیون پیراهن‌های وی در خانه در رسانه‌ها توجه همگان را جلب کرد که در تصویر زیر این کلکسیون بی‌نظیر را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/63090/ص20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول