اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خلیل‌زاده:ماجدی و خطیر نماینده هیات مدیره برای انتخاب سرمربی بودند/مجیدی می‌ماند

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال، گفت:در جلسه قبلی هیأت مدیره به اتفاق آرا میرشاد ماجدی و علی خطیر به عنوان نماینده‌های تام الاختیار هیأت مدیره جهت تفاهم و توافق با مربی خارجی انتخاب شدند.

خلیل‌زاده:ماجدی و خطیر نماینده هیات مدیره برای انتخاب سرمربی بودند/مجیدی می‌ماند

اسماعیل خلیل‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد جلسه امروز برای بررسی وضعیت واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، گفت: همانطور که می‌دانید بر اساس اصل 44 قانون اساسی باشگاه‌های دولتی باید به مردم واگذار شوند. بهترین جایی که می‌تواند این اصالت اجتماعی را دنبال کند بخش تعاونی است. اتاق تعاونی تلاش زیادی کرده تا این دو باشگاه را به عنوان تعاونی‌های سهامی عام به هواداران و پیشکسوتان با تشکیل شرکتی واگذار کند.

وی در مورد اینکه اتاق تعاون چه کمکی می‌تواند در این راستا انجام دهد، تصریح کرد: بر اساس تخصصی که به عنوان نماینده پارلمانی بخش داریم،‌ وظیفه ذاتی ما است که با تشکیل تعاونی‌های عام و غیر عام در این راستا کمک کنیم. اعتقاد داریم در این دو مورد فقط با این شیوه دو باشگاه به مردم می‌رسد. باید باشگاه استقلال و پرسپولیس هر کدام شرکت عامی با پیشکسوتان و هواداران تشکیل دهند. این مسئله باعث می‌شود هیچ مشکل و فسادی رخ ندهد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد هدیه‌ای که امروز به هیأت موسس شرکت استقلال ایرانیان داد‌، عنوان کرد: این هدیه برای تشویق این عزیزان بود. این عزیزان به کمکی نیاز داشتند تا به عنوان هیأت موسس واریزی به شرکت سهامی عام داشته باشند که ما 50 میلیون به آنها کمک کردیم.

وی در مورد وضعیت باشگاه استقلال، گفت: دیروز به طور موثق در نشست خبری در این رابطه صحبت کردم.

خلیل‌زاده در مورد اینکه آیا تکلیف سرمربی ایتالیایی استقلال مشخص شد، اظهار داشت: دیشب چون شب احیا بود آخرین خبر را در اختیار ندارم.

وی در مورد اینکه آیا فرهاد مجیدی در استقلال می‌ماند، گفت: بله قطعا همینطور است و مجیدی در تیم می‌ماند. 

وی در مورد اینکه چطور او به مسائل اشراف دارد اما برخی دیگر از اعضای هیأت مدیره اطلاعی از مسائل تیم ندارند، گفت: بازهم تکرار می‌کنم در جلسه قبلی هیأت مدیره که دیروز هم در مورد آن صحبت کردم به اتفاق آرا میرشاد ماجدی و علی خطیر به عنوان نماینده‌های تام الاختیار هیأت مدیره جهت تفاهم و توافق با مربی خارجی انتخاب شدند.  

خلیل‌زاده در مورد طلب 26 میلیاردی استقلال از اسپانسر عنوان کرد: مدارک این موضوع ارائه شده و در حال بررسی آن هستیم. اخیرا این مدارک از سوی بخش مالی به هیأت مدیره ارائه شده و بعد از بررسی آن صحت و سقمش را اعلام می‌کنیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول