اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بايد جريان مقابله با رژيم صهیونيستی جهانی شود

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: بايد جريان مقابله با استكبار و در رأس آن رژيم غاصب صهیونيستی به طور مستمر در دنیا ظهور و بروز يابد تا جريان استكباری بداند مردم مظلوم فلسطین فراموش نشده‌اند.

بايد جريان مقابله با رژيم صهیونيستی جهانی شود

محمد کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از وقتی ترامپ رئیس جمهور آمریکا شده، تلاش دشمن برای قرارگیری موضوع فلسطین در مسیر اهداف باطل خود شدت گرفته است اظهار کرد: جریان استکبار طرح‌های متفاوت و متعددی برای ظلم بیشتر به مردم فلسطین ارائه و اجرا می‌کند که باید مقابل آن ایستاد.

وی انتقال سفارتخانه به بیت‌المقدس و اقداماتی از این دست را نشان از شدت توطئه دشمنان دانست و افزود: مردم و مسوولان باید با حضور پرشور خود به دنیا ثابت کنند همچنان بر اهداف و آرمان‌های انقلابی خود یعنی بازگشت مردم فلسطین به سرزمین مادری و رفع ظلم پایبند هستند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز قدس که یادگار حضرت امام(ره) است را همچنان زنده نگاه می‌داریم افزود: هر زمان که مردم با شکوه هرچه تمام‌تر در راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس شرکت کردند، آرمان‌های انقلاب محکم‌تر شده  و دشمنان بیشتر وحشت‌زده شدند.

وی با اشاره به اینکه تجربه ثابت کرده پس از برگزاری راهپیمایی روز قدس، عناصر رژیم صهیونیستی تا مدت‌ها تحت تأثیر این شکوه و همبستگی قرار می‌گیرند گفت: باید جریان مقابله با استکبار و در رأس آن رژیم غاصب صهیونیستی به طور مستمر در دنیا ظهور و بروز یابد تا جریان استکباری بداند مردم مظلوم فلسطین فراموش نشده‌اند.

انتهای پیام/89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول