اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

به‌دنبال ایجاد مشاغل خرد در کرمانشاه هستیم

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه استراتژی این معاونت را در ایجاد مشاغل خرد عنوان کرد و گفت: حمایت خود را از هر ایده و ابتکار عمل در این راستا اعلام می‌کنیم.

به‌دنبال ایجاد مشاغل خرد در کرمانشاه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه صبح امروز در جلسه اشتغال بهزیستی استان، اظهار داشت: ایجاد انگیزه، ابتکار عمل و عاملیت فردی از ارکان اصلی اشتغال است و به پایلوت‌سازی باید توجه بیشتری شود.

هدایت حاتمی ادامه داد: وظیفه همه مسؤولان رفع موانع و تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار است و این مهم با برنامه‌ریزی درست و همت همه مسؤولان دست یافتنی است.

وی با بیان اینکه استراتژی این معاونت ایجاد مشاغل خرد است حمایت خود را از هر ایده و ابتکار عمل در این راستا اعلام کرد.

حاتمی تصریح کرد: املاک مازاد استان در اختیار مددجویان بهزیستی برای ایجاد اشتغال قرار خواهد گرفت و هزینه‌های آموزش و مهارت‌آموزی را تقبل خواهیم کرد.

 مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز اولویت اصلی این اداره‌کل را اشتغال مددجویان عنوان کرد و از همه مسؤولان خواست تا در این امر مهم یاور و همراه بهزیستی باشند.

فاطمه رضوان‌مدنی بهترین راه برون رفت از وابستگی مددجویان به مستمری ماهیانه را ایجاد اشتغال پایدار خواند و گفت: با توجه به تورم و هزینه‌های بالای خانوارها نباید به مستمری ماهیانه متکی شد. 

بیگلری، مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه نیز در ادامه، سیکل و چرخه اشتغال را مهارت، کار و بازاریابی عنوان کرد و افزود: یکی از  وظایف اداره زندان‌ها ایجاد اشتغال برای زندانیان است و هدف از این کار معیشت خانواده‌های آنان و پرکردن اوقات فراغت زندانیان است و تجربه ما در این کار می‌تواند الگوی خوبی برای مددجویان بهزیستی باشد.

زهره شریفی، معاون اشتغال بهزیستی استان کرمانشاه نیز زنان بدسرپرست و سرپرست خانوار را از اولویت‌های اشتغال خواند و گفت: بیشتر بار مشکلات رو دوش زنان سرپرست خانوار است و با ایجاد اشتغال خرد و خانگی می‌توان خیلی از مشکلات این خانواده‌ها را برطرف کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول