اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

بهاییان، فعال در قاچاق لوازم آرایشی

هر روز دست جدیدی از فساد و اخلال‌گری بهائیان در جامعه رو می‌شود. این بار عناصر بهایی علاوه بر قاچاق و نقض قانون، با فعالیت‌هایشان سلامت مردم را هم تهدید می‌کردند.

بهاییان، فعال در قاچاق لوازم آرایشی

به گزارش خبرنگار فارس، هفته گذشته باند بزرگ پخش و توزیع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در شهرستان قائمشهر و ساری مورد ضربه قرار گرفته و مدیر بهایی این مجموعه دستگیر شد.

این عنصر بهایی با تهیه لوازم آرایشی غیراستاندارد، غیربهداشتی و تاریخ گذشته و چاپ و تهیه لیبل‌های تاریخ جدید محصولات ناسالم را به بازار عرضه کرده و به این صورت اقدام به کلاهبرداری می‌کرد.

این عضو تشکیلات بهایی کالاها را در یک مغازه و سه انبار بزرگ در شهرستان‌های ساری و قائمشهر نگهداری می‌کرد که حدوداً پنج دستگاه نیسان لوازم بهداشتی فاسد و قاچاق از آنجا به اماکن استان منتقل شد. کشف و ضبط این تخلف، با هماهنگی میان ادارات صمت، بهداشت، تعزیرات و امور مالیاتی صورت پذیرفت.

همچنین در بازرسی از منزل متهم بهایی، حدود ۶۰ لیتر مشروبات الکلی نیز، کشف و ضبط شد. این در حالی است که پیروان این فرقه مدعی‌اند استفاده از مشروبات الکلی برایشان ممنوع شده‌ و خود را پایبندترین افراد یک جامعه سالم معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول