اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه‌ انسانی است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین نه فقط وظیفه ملسمانان جهان، بلکه یک وظیفه انسانی است.

حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه‌ انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما در نشست جمعی از روحانیون اهل سنت کرمانشاه و هماهنگی شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: مگر می‌شود سرزمین دیگران را غصب کرد و سالیان سال در حق آن‌ها ظلم و جنایت کرد و انسان آزاده‌ای این حرکت را محکوم نکند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه افزود: ان‌شاءلله همه مردم استان کرمانشاه با هر دین و مذهبی که دارند برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین که به ناحق از خانه و وطن خود رانده شده‌اند و یا در بند صهیونسیت جنایتکار قرار دارند در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و ضمن محکوم کردن اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی در این ماه مبارک با زبان روزه برای آزادی مردم مظلوم فلسطین دعا کنیم.

*برادری و دوستی اهل سنت و شیعه در ایران بی‌نظیر است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نیز در این دیدار، اظهار داشت: ان‌شاءلله در راهپیمایی روز قدس فردا همانند همه سال‌های گذشته چشم دشمنان را با حضور گسترده و وحدت‌آفرین، کور خواهیم کرد.

ماموستاملا‌محمد محمدی افزود: یکی از اتفاقاتی که دشمنان چشم دیدین آن را ندارند این‌است که در چنین روزهای بزرگی همچون روز قدس و حتی در روزهای عادی در کشور ایران شیعه و سنی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و در راهپیمایی علیه ظالمان جهان شرکت می‌کنند.

وی گفت: برادری و دوستی اهل سنت و شیعه در ایران بی‌نظیر است و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند این برادری را از بین ببرد و مردم نیز همواره هوشیار باشند که هر اتفاقی که سبب لطمه به وحدت می‌شود از سوی دشمنان مسلمین است و نظام جمهوری اسلامی ایران و همه مردم این کشور همواره به دنبال وحدت و اتفاق بوده‌اند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول