اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتاب «تفسیر عماد» رونمایی شد

جلد دوم کتاب «تفسیر عماد» نگارش آیت‌الله میرعمادی توسط نشر باقیات و چاپ وفا منتشر و روانه بازار کتاب شد.

کتاب «تفسیر عماد» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جلد دوم کتاب «تفسیر عماد» با موضوع تفسیر سوره زمر شامگاه پنج‌شنبه نهم خردادماه با حضور جمعی از مردم و مسوولان در مسجد بعثت خرم‌آباد رونمایی شد.

این کتاب که توسط آیت‌الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان نگارش شده، توسط نشر باقیات و چاپ وفا منتشر شده است.

تفسیر سوره مبارکه زمر که حاصل تحقیق و نگارش آیت‌الله میرعمادی است به عنوان تم و موضوع اصلی این اثر مورد اشاره قرار گرفته است.

«تفسیر عماد» عنوان کتاب‌هایی است که آیت‌الله سیداحمد میرعمادی موفق به شرح و تفسیر سوره‌هایی از قرآن شده که جلد اول آن تفسیر سوره حدید و جلد دوم آن مشتمل بر تفسیر سوره زمر است.

در محتوای این کتاب توجه خاصی به جنبه‌های اخلاقی، اجتماعی و تربیتی آیات قرآن شده و بیش از ۲۸۰ موضوع از سوره زمر استخراج و با قلم روان و شیوا و روشن نگاشته شده است.

جلسات تفسیر قرآن آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد هر ساله با توجه به شرایط روز با محوریت یکی از سوره‌های قرآن با حضور پرشور نوجوانان و جوانان در مسجد بعثت خرم‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول