اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

حاشیه‌نگاری فارس از راهپیمایی روز قدس/ از واکنش‌ها به نماینده قلابی سازمان ملل تا برگزاری تریبون آزاد

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر شهرکرد حواشی جالبی از جمله حضور نماینده قلابی سازمان ملل در راهپیمایی و برگزاری تریبون آزاد دانشجویی را به‌همراه داشت که این با استقبال مردم روبرو شد.

حاشیه‌نگاری فارس از راهپیمایی روز قدس/ از واکنش‌ها به نماینده قلابی سازمان ملل تا برگزاری تریبون آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، راهپیمایی روز قدس در شهرکرد و سایر شهرهای چهارمحال و بختیاری با حضور حماسی مردم و مسؤولان برگزار شد.

برنامه‌های فرهنگی بسیاری توسط کمیته‌های مختلف برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرکرد پیش‌بینی شده بود که این برنامه حواشی جالب و واکنش‌های مردمی را در پی داشت.

حضور نمادین نماینده سازمان ملل متحد از ابتدای مسیر راهپیمایی در جمع راهپیمایان شهرکرد و برگزاری گفت‌وگوی مردمی با این نماینده قلابی که به‌صورت دوربین مخفی، ایستگاه نقاشی برای کودکان، تریبون آزاد دانشجویی و .. از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این روز بود.

ایده‌پردازی برای حضور نماینده قلابی سازمان سازمان ملل برای سنجیدن واکنش مردم

عباس اسلامی در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به طراحی یک برنامه دوربین مخفی با حضور نمادین نماینده سازمان ملل متحد در جمع راهپیمایان شهرکردی، گفت: طراحی و ایده‌پردازی این برنامه با هدف سنجیدن واکنش‌های مردمی در مقابل این فرد شکل گرفت.

معاون فرهنگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) ادامه داد: حضور یک بیگانه در جمع راهپیمایان واکنش‌های بسیاری را در پی داشت، این فرد با گریم و اسکورت از ابتدای راهپیمایی با مردم را همراهی می‌کرد.

وی  در خصوص پیش‌بینی گفت‌وگوی مردمی نماینده قلابی سازمان ملل متحد در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس، توضیح داد: واکنش مردم به موضوعات مطرح شده در این گفت‌وگو مانند معامله قرن، حمایت از قدس و حمایت ایران از انتفاضه  بسیار جالب بود و مردم در این بحث شرکت داشتند.

اسلامی ادامه داد: فیلم کامل این دوربین مخفی در حاشیه راهپیمایی شهرکرد تدوین و از بسترهای مختلف در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با اشاره به فراخوان ایده‌های فرهنگی برای راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: کاریکاتور، شعار، مقاله و ... در خصوص  روز جهانی قدس از محورهای این فراخوان بود و از بین آثار ارسال شده به قید قرعه جوایزی به برگزیدگان اعطا می‌شود.

وی در پایان افزود: برگزاری جلسات روشنگری در مساجد، حسینیه‌ها و پایگاه‌های بسیج از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت این روز در چهارمحال و بختیاری بود.

انتهای پیام/68026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول