اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اولویت استان قم بهسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) است

استاندار قم افزود: بهسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) از جمله اولویت‌های استان است و این پروژه جزو محرک‌های توسعه قم به شمار می رود.

اولویت استان قم بهسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به گردشگری سلامت در استان قم اظهار کرد: باید دانشگاه علوم پزشکی قم در زمینه گردشگری سلامت در استان پای کار بیاید و برنامه‌های مختلفی در این خصوص در استان قم اجرا کند.

وی ادامه داد: بحث سلامت الکترونیک در استان قم باید توسط دانشگاه علوم پزشکی قم پیاده و پرونده‌های الکترونیکی در این زمینه برای بیماران در استان تشکیل شود.

استاندار قم افزود: بهسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) از جمله اولویت‌های استان قم است و این پروژه جزو محرک‌های توسعه استان است، حرم حضرت معصومه(س) نگین شهر قم است و بهسازی اطراف حرم مطهر می‌تواند به نوسازی بافت فرسوده این شهر منجر شود.

سرمست دریاچه نمک را یک ظرفیت برای استان قم دانست و تصریح کرد: هنوز شیوه استفاده از این ظرفیت مشخص نشده است و باید دستگاه‌های مختلف در تدوین استراتژی جامع برای استفاده از ظرفیت دریاچه نمک مشارکت کنند که این کار باید در قالب یک مطالعه جامع در سال جاری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در زمینه استفاده از ظرفیت دریاچه نمک در قم، نگرش سیستمی وجود ندارد و این مساله مانع از استفاده از این ظرفیت شده است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: پروژه تکمیل و بهره برداری از فرودگاه قم جزو پروژه‌های مهم استان است که پیگیری آن را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/78004*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول