اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافقت مشروط شورای نگهبان با اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با خارجی‌ها

سخنگوی شورای نگهبان با اعلام موافقت مشروط شورای نگهبان با اعطای تابعیت به فرزندان مادران ایرانی، گفت: این شورا با اصل لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با افراد خارجی موافقت کرد.

موافقت مشروط شورای نگهبان با اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با خارجی‌ها

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از موافقت شورای نگهبان با اصل لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فزرندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با افراد خارجی خبر داد و اظهار داشت: لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فزرندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با افراد خارجی در شورای نگهبان بررسی شد.

وی افزود: دو اشکال جزئی با آن داشتیم ولی اعضا با اصل آن موافق بودند. ایرادات را برای مجلس هم ارسال کردیم تا فرصت مناسبی اصلاحات انجام شود.

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه تصریح کرد: اعضای شورای نگهبان با بررسی لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان، نسبت به سوابق کیفری و موارد از این قبیل که ممکن است مشکلاتی را به وجود بیاورد تاملی داشتند.

وی بر همین اساس عنوان کرد:‌ نهایتا مقرر شد موارد مزبور انجام و پس از اصلاح مجدد به شورای نگهبان ارسال شود، ما نیز مجدد بررسی‌های لازم را انجام داده و نهایتا اعلام نظر می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول