اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

واگذاری 50 مدرسه به موسسه راهیان کوثر در استان بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ظرفیت‌های قانونی در تاسیس و اداره 50 مدرسه و مرکز آموزشی و پرورشی غیردولتی برای رشد و ارتقای مدارس به موسسه کوثر واگذار شود.

واگذاری 50 مدرسه  به موسسه راهیان کوثر در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو پیش از ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت مدارس تحت پوشش موسسه راهیان کوثر سپاه اظهار داشت: آموزش و پرورش و سپاه در استان، تعاملات بسیار خوبی دارند و این نهاد همواره همراه سپاه بوده است.


فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه در چند سال اخیر سپاه مدارسی را با هماهنگی وزارت آموزش پرورش برپا کرده است، ادامه داد: مدارسی در دوره‌های تحصیلی مختلف در استان راه اندازی شد که بنا بر ارزیابی آموزش و پرورش این مدارس در ابعاد مختلف به خصوص مسائل اجتماعی، نظم و از لحاظ کیفیت و کمیت مثبت بوده است.


وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت آمادگی آموزش دهندگان برای سال تحصیلی جدید، چند تن از متقاضیان به مدت 9 ماه در مراکز آموزشی دوره های نحوه تدریس را خواهند گذراند.


وی با بیان اینکه در سال گذشته با مجوز آموزش و پرورش، دو مدرسه پیش دبستانی در شهر بوشهر راه اندازی شد، گفت: این مدارس مورد رضایت والدین، سپاه و آموزش و پرورش بوده است و هدف سپاه استان کمک به آموزش و پرورش است.


رزمجو خواهان واگذاری تعدادی از کلاس‌های پیش دبستانی در مدارس دولتی در شهرستان‌های سراسر استان به موسسه راهیان نور کوثر شد و یادآور شد: ظرفیت‌های قانونی در تاسیس و اداره 50 مدرسه و مرکز آموزشی و پرورشی غیردولتی برای رشد و ارتقای مدارس به موسسه کوثر واگذار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول