اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هیچ‌گاه به دنبال ریاست نبوده‌ام

رئیس جدید آموزش وپرورش گچساران گفت: هیچ گاه به دنبال ریاست نبوده‌ام و اکنون که این مسئولیت را پذیرفته ام موظف هستم که در مقابل همه همکاران، دانش آموزان و خانواده ها پاسخگو باشم.

 هیچ‌گاه به دنبال ریاست نبوده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ایوب مقیمی با بیان اینکه   از کسانی که در آموزش و پرورش نقش آفرینی داشته، کمال سپاس و قدردانی را دارم، اظهار کرد:  از برادر و  فامیل خودم حاج پورالحسینی تقدیر و تشکر دارم چرا که ایشان   در زمان تصدی مدیریت آموزش و پرورش نقش آفرینی کردند.
رئیس جدید آموزش و پرورش گچساران گفت: همچنین از زحمات آقای شهبازی که  هفت ماه توانست با آرامش خاصی به دور از تنش این مجموعه را اداره کند تقدیر و تشکر دارم.
مقیمی با بیان اینکه این جلسه را به عنوان مراسم تودیع و معارفه تلقی نمی‌کنم ابراز کرد: این منصب ها تابعیتی است دیروز دست کسی و امروز هم دست بنده و فردا  هم دست دیگری، بنده همین جلسه معارفه را جلسه تودیع خودم تلقی خواهم کرد که  چرا که در آینده  اگر عمری هم باقی باشد باید جای خود را به فرد دیگری هم بدهم.
وی با تقدیر و تشکر از کسانی که مسوولیت مدیریت آموزش و پرورش را به من واگذار کردند، گفت: علی رغم محبت دوستان هیچ گاه  به دنبال ریاست نبوده‌ام و  اکنون که این مسئولیت را پذیرفته ام موظف هستم که در مقابل همه همکاران ،دانش آموزان و خانواده ها پاسخگو باشم.

 رئیس جدید آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه 3 فاکتور در زمان مدیریتم بسیار مهم خواهد بود، گفت: انضباط و اخلاق، تعهد شغلی و اخلاق کاری  ر در کنار دیگر مولفه های مدیریتی هر مدیری  داشته باشد  در چنین صورتی حتما موفق خواهد بود.

 مقیمی ادامه داد: در  زمینه آموزش به دانش آموزان توجه ویژه شود چرا که رفتار این  دانش آموزان در جامعه تجلی خواهد یافت و اگر رفتارها،رفتار خوبی باشند حتما تاثیرش در آینده جامعه مشخص خواهد شد.

 وی  با بیان اینکه  هیچ زمانی در حوزه کاری‌ام تفکر سیاسی‌ام را به کار نبرده‌ام اذعان کرد:  طول ۱۲سال در یک مدرسه علی رغم اینکه  معاونت آموزشی آن مدرسه  تفکر سیاسی دیگری داشته  لیکن در کنار هم به خوبی کار می‌کردیم.

 رئیس جدید آموزش و پرورش گچساران اصحاب رسانه را بازوان توانمند مسوولان و زبان گویای مردم خواند، گفت: از اصحاب رسانه درخواست دارم هرجا که انتقادی برمن وارد بود آن را بازگو و من را راهنمایی کنند.

 مقیمی خاطرنشان کرد: در اولین فرصت از مدیران اسبق آموزش و پرورش به دفتر کارم دعوت و از تجربیات آنها در امر آموزش و پشبرد اهداف آموزشی و از تجربیاتشان نیز استفاده خواهیم کرد.

 به گزارش فارس، گفتنی است در این آیین از زحمات محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش گچساران تقدیر و ایوب مقیمی به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش گچساران  منصوب شد.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول