اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ناراحتی بازیکنان پرسپولیس در رختکن از نبودن عرب در کنار آنها در شرایط بحرانی

بازیکنان تیم پرسپولیس در رختکن این تیم نسبت به اینکه ایرج عرب مدیرعامل این باشگاه در کنار آنها حضور ندارد و به جای حضور در رختکن در جایگاه ویژه حاضر شدند،‌ناراحت و گله‌مند بودند.

ناراحتی بازیکنان پرسپولیس در رختکن از نبودن عرب در کنار آنها در شرایط بحرانی

به گزارش خبرگزاری فارس،  به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها و مشکلاتی که قبل از برگزاری فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان به وجود آمد، این بازی با 2 ساعت و نیم تاخیر آغاز شد.

در پی این اتفاقات خیلی از مسئولان میدانی، انتظامی و افرادی که برای برگزاری این بازی نقش داشتند در کنار زمین حاضر شدند اما عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در جایگاه ویژه حضور داشت کنار زمین نیامد و در رختکن هم حاضر نشد که این مسئله باعث ناراحتی بازیکنان پرسپولیس شد.

برخی از بازیکنان پرسپولیس به نیامدن عرب در رختکن و کنار زمین اعتراض کردند و در رختکن نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند.

برخی از بازیکنان پرسپولیس نسبت به این مسئله اعتراض خود را به محسن خلیلی مدیر تیم پرسپولیس اعلام کردند و گفتند که چرا در این شرایط عرب در کنار بازیکنان حاضر نشده و این در حالی است که مدیر عامل یک باشگاه لیگ دویی با ایجاد سر و صدا به دنبال احقاق حق تیمش است.

این بازیکنان در رختکن می‌گفتند که عرب فقط در زمان برد در کنار بازیکنان است و چرا در این شرایط بحرانی به کنار زمین نمی‌آید؟

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول