اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

زندانیان و افراد تحت تکفل آنان از خدمات بستری بیمه سلامت برخوردار شدند

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: زندانیان و خانواده آن‌ها می‌توانند از خدمات بستری بیمه سلامت استفاده کنند.

زندانیان و افراد تحت تکفل آنان از خدمات بستری بیمه سلامت برخوردار شدند

کیومرث مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برخوردار شدن زندانیان و افراد تحت تکفل آنان از خدمات بستری بیمه سلامت خبر داد و اظهار داشت: در راستای احکام دائمی برنامه توسعه و اعتبارات سال 98 تمامی زندانیان و افراد تحت تکفل آنان تحت پوشش بیمه بستری سلامت قرار گرفته‌اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: خدمات بستری زندانیان و خانواده‌های تحت تکفل آنان از اول خردادماه سال‌جاری در سراسر کشور اجرایی شده و این خدمات از ورود زندانی به زندان تا ترخیص شخص انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: فعلا خدمات به صورت نیاز زندانی و افراد تحت تکفل آنان به بستری با معرفی‌نامه از سوی اداره زندان‌ها و تائید دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود.

مظفری در ادامه از صدور بیش از 22 هزار جلد دفترچه بیمه سلامت در استان خبرداد وافزود: با تلاش همکاران رتبه نخست بیشترین صدور دفترچه را استان کرمانشاه به خود اختصاص داده‌ایم.

وی با اشاره به پوشش خدمات بیمه سلامت به مددجویان شهری زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی از ابتدای سال 98، افزود: تمامی پرداخت‌های داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها، پزشکان، مؤسسات و پاراکلینیک‌ها در استان ظرف امروز و فردا پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول