اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پیگیر ساخت بیمارسرایی به نام هرمزگان در تهران هستیم

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیریم با همکاری کمیته امداد استان و سایر دستگاه‌ها، بیمارسرایی را به نام استان هرمزگان در تهران تاسیس کنیم.

پیگیر ساخت بیمارسرایی به نام هرمزگان در تهران هستیم

به گزارش خبرنگار فارس از بندرعباس احمد مرادی شامگاه یکشنبه در همایش تجلیل از خیرین اصناف اظهار داشت: جا دارد تشکر کنیم از کسانی که همیشه در کنار نیازمندان هستند بالاخص  کمیته امداد امام خمینی در کشور و استان که وظیفه ساماندهی نیازمندان را بر عهده دارد.

وی افزود: در جامعه‌ای که زندگی می‌کنیم افرادی هستند که  فشار روحی فراوانی را از طریق مشکلاتی که برای فرزندانشان مانند بیماری متحمل می‌شوند و هیچ کاری از دستشان بر نمی‌آید که این نشان می‌دهد مسؤولیت ما بسیار سنگین است.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندرخمیر گفت: در جامعه اسلامی، خداوند تمام نعمت‌ها را قرار داده است. مطمئن باشید که هر چقدر که آمار فقر در کشور بالا است آمار دزدی، چپاول، بی‌عدالتی، و ظلم هم بالا است. می‌بینیم عده‌ای آنقدر بی‌پروا از اموال بیت‌المال استفاده کنند که رقم آن به چندین هزار میلیارد برسد و گروهی دیگر بخاطر مبلغ ناچیزی شاهد از بین رفتن فرزندشان مقابل چشمانش باشند.

مرادی ادامه داد: قیاس انقلاب اسلامی ایران با رژیم منحوس طاغوت، قیاس خوبی نیست و کسانی که سن بالاتری دارند و هر دو زمان را درک کرده‌اند بهتر می‌توانند اظهار نظر کنند؛ طاغوت ماهیتش مشخص بود و هیچ کس انتظار شق القمر و خدمت صادقانه از آن را نداشت اما در حکومت اسلامی همه چیز مورد انتظار است که اگر فقر، دزدی، چپاول، مسائل اخلاقی و... دامنگیر جامعه شد قطعا ایراد بسیار بزرگی است.

وی بیان کرد: همه ما برای وضعیت موجود پاسخگو باشیم؛ دولت، مجلس، قوه قضائیه و همه ارکان نظام باید نسبت به این موضوع پاسخ دهند و هر چه هم که توجیه کنیم باید بدانیم که در نزد خداوند متعال اعمال و رفتار ما ثبت و ضبط شده است.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندرخمیر با اشاره به آمار ایتام در استان هرمزگان ابراز داشت: خداوند ما را از طریق رسیدگی به حال ایتام امتحان می‌کند و به همین خاطر این حکمت خداوند مبنی بر آزمایش و آزمون ما است و افسوس شامل کسانی است که در طول زندگی با وجود دارا بودن امکان رسیدگی به ایتام در این کار کوتاهی کردند.

مرادی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم تاکید می‌کند که نزدیک مال یتیم نشوید و امروز بیت‌المالی که دست ما است قسمتی از آن مال یتیمان است و باید از آن حراست کنیم و به هر نحوی که می‌توانیم کمک حال ایتام و نیازمندان باشیم.

وی تاکید کرد: تعدادی از بیماران خاص در بندرعباس نگهداری می‌شوند که یا مبتلا به سرطان هستند یا به بیماری‌های صعب‌العلاج  دچار شده‌اندکه باید درمان شوند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندرخمیر خاطرنشان کرد: استان زنجان در تهران مجموعه ای را به منظور خدمت‌رسانی به کل استان‌ها احداث کرده و طبق صحبت‌های انجام‌شده با کمیته امداد هرمزگان، پیگیریم بیمارسرایی را به نام هرمزگان در تهران احداث کنیم.

انتهای پیام/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول