اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کشف 16 تن شکر خارج از شبکه در شیراز

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از کشف 16 تن شکر خارج از شبکه در شیراز خبر داد.

کشف 16 تن شکر خارج از شبکه در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس، علی مبشری اظهار داشت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به کشف انباری در شهر شیراز شدند که 16 تن شکر به قصد عرضه خارج از شبکه در آن دپو شده بود.

وی از کشف مقادیری برنج احتکار شده در این انبار هم خبر داد و افزود: بررسی های اولیه و شواهد و مدارک حاکی از عرضه خارج از شبکه به قصد گرانفروشی در این محل بود که در این راستا پرونده ای تشکیل و به شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به بازداشت سه نفر در این رابطه، ادامه داد: در تحقیقات انجام شده در شعبه مشخص شد که این افراد اقدام به عرضه خارج از شبکه 48 تن شکر با قیمت بالاتر از نرخ مصوب نیز کرده اند که با توجه به در دست بودن مدارکی دال بر اقدامات سازمان یافته و بصورت شبکه افراد بازداشت شده در جهت اخلال در بازار شکر ، پرونده متشکله به دادگاه اخلالگران اقتصادی استان ارسال شد.

مبشری با بیان اینکه در هفته گذشته بیش از 100 تن شکر خارج از شبکه با همکاری دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت کشف شده اضافه کرد: مبارزه قاطع با اخلالگران بازار شکر تا حذف کامل دست دلالان و سودجویان ادامه خواهد داشت که البته این مهم با همکاری مردم منجر به حصول نتیجه مطلوب خواهد شد.

عضو ستاد تنظیم بازار استان قیمت مصوب شکر را 3400 تومان عنوان و فروش بالاتر از این قیمت را تخلف دانست و گفت : در حال حاضر هیچگونه کمبود شکری در بازار نبوده و با متخلفین و افرادی که قصد اجحاف به مردم و اخلال در بازار را دارند به شدت برخورد و اشد مجازات پیش بینی شده در قانون برای آنها اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول