اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

راهپیمایی روز قدس در مقابل دادگاه بین‌المللی لاهه +تصاویر

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور صدها تن از حامیان حقوق ملت فلسطین از ملیت‌های مختلف در شهر لاهه هلند برگزار شد.

راهپیمایی روز قدس در مقابل دادگاه بین‌المللی لاهه +تصاویر

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور صدها تن از حامیان حقوق ملت فلسطین از ملیت‌های مختلف در شهر لاهه هلند برگزار شد.

 

 

این راهپیمایی از مقابل ساختمان دادگاه بین‌المللی دادگستری لاهه موسوم به کاخ صلح آغاز شد و شرکت‌کنندگان با طی کردن مسیر چند کیلومتری و در دست داشتن پلاکاردهایی از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و رژیم ‌سعودی در یمن، شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «آزادی فلسطین»، «سعودی تروریست»،... سردادند.

 

 

تظاهرکنندگان در پایان این راهپیمایی با قرائت بیانیه‌ای، جنایات اشغالگران صهیونیستی و حامیان آمریکایی آنها را محکوم کرده و‌ خواستار تحرک جامعه جهانی در دفاع از حقوق اولیه مردم مظلوم فلسطین شدند.
در این بیانیه همچنین ضمن تقبیح توطئه ضدفلسطینی موسوم به معامله قرن، این توطئه شوم آمریکایی-صهیونیستی را محکوم به شکست خوانده و بر وحدت و مقاومت به‌ عنوان تنها راه مقابله تأکید شده است.
راهپیمایان این مراسم را زنان و مردان از ملیت‌های هلندی، ایرانی، عراقی، ترکیه‌ای، افغان، مراکشی، آذربایجانی، سوری و غیره تشکیل می‌دادند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول