اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مشکلات قلعه‌رئیسی در فضای مجازی برطرف نمی‌شود

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: مشکلات قلعه‌رئیسی تنها با طرح آن در فضای مجازی برطرف نمی‌شود.

مشکلات قلعه‌رئیسی در فضای مجازی برطرف نمی‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، مردم روزه‌دار قلعه رئیسی به شکرانه یک ماه روزه داری و عبادت پروردگارشان، نماز عید فطر را با شکوه خاصی برگزار کردند.

روزه‌داران درحالی در نماز عید فطر فرصت تطهیر و استغفار دوباره را غنیمت شمردند و بعد از نماز جماعت صبح و خواندن ادعیه‌های مختلف و پرداخت زکات فطریه به ایستگاه‌های برپا شده نماز عید سعید فطر را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار کردند تا در عید فطر پاداش بندگی به درگاه الهی را دریافت کرده و از درگاه ربوی غفران و بخشش گناهان خود را طلب کنند.

نماز عید فطر قلعه رئیسی به امامت امام جمعه این شهر حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد.

سپس خطبه های نماز عید سعید فطر اقامه شد و امام جمعه قلعه رئیسی عید فطر را عید بازگشت به فطرت خداجویی انسان دانست و تاکید کرد: این عید یک هدیه است که خداوند متعال به مردان و زنان امت رسول خدا داد و این هدیه مخصوص امت اسلام است و این عید اتحاد و همدلی و وحدت مسلمین است.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی خاطرنشان کرد: در این عید با پرداخت زکات و فطره نسبت به حل مشکلات اقشار ضعیف و نیازمند توجه ویژه داشته باشیم و این حال معنوی یک ماه روزه داری و ارتباط با خدا را حفظ کنیم و مواظب باشیم آلوده به گناه و معصیت نشویم.

وی به آغاز امامت رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: چالش ها و بحران های دوران رهبر معظم انقلاب نسبت به دوران امام راحل هم زیادتر و هم عمیق تر و پیچیده تر است و عبور کشور در بحران ها و چالش ها 30ساله بیانگر مدیریت هوشمندانه، حکیمانه و ماهرانه رهبر انقلاب است.

صلواتی از مردم خواست تا در مراسمات و برنامه های فرهنگی حضور باشکوهی داشته باشند و ادامه داد: مردم بزرگوار قلعه رئیسی شما صاحب این شهر هستید و پیشرفت و آبادانی این شهر به حضور شما در صحنه ها بستگی دارد لذا تلاش کنید در جلسات عمومی و در مراسمات مذهبی و ملی حضور فعال داشته باشید و مطمئنا حضور مطالبه گرایانه و دغدغه مند بودن و هم در جهت حل مشکلات شهر موثر است.

وی خواستار همکاری مردم در امور شهری قلعه رئیسی شد و گفت: برای حل مشکلات شهر نه در فضای مجازی، نه با فاصله گرفتن و با تخریب و تضعیف بلکه در فضای حقیقی و رو در رو مسوولان و مدیران شهری و با ارتباط صمیمی و نقد منصفانه و با ارائه راهکار و همچنین حمایت از مسئوولان دلسوز و کارآمد زمینه پیشرفت و آبادانی شهر فراهم کنید و تلاش شود جلوی تخریب و تضییع امکانات و بیت المال را بگیریم.

خطیب جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه چند آسیب گریبانگیر این شهر است خاطرنشان کرد: سخن چینی، تملق، چاپلوسی، ریاکاری، تخریب، تضعیف، تحقیر، تهدید و عیوب مردم را فاش کردن که باید با این روحیه مبارزه کرد و با صاحبان این رذائل باید مقابله کرد و اجازه ندهید چنین شخصیت هایی عزیز شوند.

صلواتی توصیه به خانواده های شهر قلعه رئیسی در ارتباط با فرزندان و تربیت ها آنها داشت و بیان کرد: مردم عزیز و بزرگوار قلعه رئیسی مراقب فرزندانتان باشید فرزندانتان سرمایه های شما هستند برای تربیت آنها وقت بگذارید، نسبت به تفریح، نسبت به مسائل دینی و نسبت به رفقای آنها هوشیار باشید خانواده های بزرگوار در فضای مجازی ارزش ها، اخلاق، آبرو و قداست و عفت و غیرت به حراج گذاشته می شود و ایمان و پاکی و معنویت را از فرزندانتان می گیرد باید به جنگ با فضای مجازی رفت و باید خطرات و آسیب ها را آموزش داد.

وی ادامه داد: همچنین در زمینه اعتیاد به مواد مخدر فرزندانتان هوشیار باشید و تلاش کنید تا عده ای زمینه اعتیاد جوانانتان را فراهم نکنند و خودتان نظارت و نیروی انتظامی و امنیتی را اطلاع دهید.

صلواتی در پایان از همه کسانی که در ایام ماه رمضان در اجرای برنامه های فرهنگی به خصوص طلاب و روحانیون، بسیج، شورا و شهرداری تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول