اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بسیج برای برون‌رفت از مشکلات

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت بالای بسیج، بر لزوم بهره‌گیری از این فرصت در راستای رفع مسائل مردم و برون‌رفت از مشکلات موجود تأکید کرد.

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بسیج برای برون‌رفت از مشکلات

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، جلسه هیأت رئیسه مجمع عالی بسیج شهرستان اقلید، مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج، شامگاه چهارشنبه با حضور نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی و جانشین فرمانده سپاه اقلید برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی پس از تشریح اساسنامه، اهداف و عملکردهای این مرکز توسط سرهنگ مهدی صالحی، دبیر مرکز ماهر و جانشین فرمانده سپاه اقلید و نیز بیان نظرات هیأت رئیسه مجمع، حمایت خود از این مرکز را اعلام کرد و با اشاره به ظرفیت بالای بسیج، بر لزوم بهره‌گیری از این فرصت در راستای رفع مشکلات مردم تأکید کرد.

سید حسین افضلی با اشاره به تهدیدات دشمنان و مشکلات موجود، ولایت باوری، جلوگیری از تفرقه و تلاش برای ایجاد اتحاد و امیدبخشی بین مردم را مهم‌ترین راه‌های برون‌رفت از آن خواند و گفت: مجمع عالی بسیج با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و تثبیت جایگاه مجمع می‌تواند گامی مؤثر برای تحقق اهداف عنوان‌شده باشد.

وی با بیان اینکه باید مراقب فرار فکرها و جوانان و نوجوانانمان باشیم، تصریح کرد: مجمع بسیج شهرستان باید ظرفیت‌های خارج از شهرستان را شناسایی و جهت رفع مشکلات مردم از آن‌ها استفاده کند.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود بابیان اینکه مطالبه گری باید منطقی صورت گیرد تا باعث ایجاد توقع زیاد و هزینه برای نظام نشود، شناسایی مسائل و مشکلات شهرستان به‌صورت مصداقی در مجمع عالی بسیج را خواستار شد تا در جلسه شورای اداری بحث و بررسی شده و بر تلاش و پیگیری مدیران و مسؤولان شهرستانی برای رفع آن‌ها تأکید شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول