اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

جمع‌آوری ۲۲۱ میلیون زکات فطریه و کفاره در خراسان‌جنوبی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام(ره) خراسان‌جنوبی گفت: از صبح روز عید سعید فطر تا پایان شب ۲۲۱ میلیون تومان زکات فطریه و کفاره از محل مصلی‌های برگزاری نماز عید سعید فطر در استان جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری ۲۲۱ میلیون زکات فطریه و کفاره در خراسان‌جنوبی

احمد رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، از برپایی یک هزار و 254 پایگاه جمع‌آوری فطریه و کفاره توسط کمیته امداد خبر داد و اظهار داشت: پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه و کفاره در سطح معابر، مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد همچنان برپا و مردم می‌توانند وجوهات مورد نظر را پرداخت کنند.

وی از جمع‌آوری 221 میلیون و 931 هزار و 850 تومان زکات فطریه و کفاره از محل مصلی‌های برگزاری نماز عید سعید فطر در خراسان‌جنوبی خبر داد و بیان داشت: از این مبلغ 129 میلیون و 141 هزار و 450 تومان زکات فطریه و 83 میلیون 790 هزار و 400تومان کفاره بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام(ره) خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه سال گذشته ۱۴۴میلیون و ۴۴۷هزار و ۶۰۰ تومان در روز عید فطر زکات فطریه و کفاره جمع‌آوری شد، تبیین کرد: جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان‌جنوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 44 درصد رشد داشته است.

رفیعی با اشاره به روش‌های غیرحضوری پرداخت زکات فطره گفت: روش‌های پرداخت الکترونیکی و دیجیتال زکات فطره در این زمینه بسیار کمک کننده است و خیران می‌توانند زکات خود را از طریق شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* به‌وسیله تلفن همراه و یا مراجعه به تارنمای emdad.ir به دست نیازمندان برسانند.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته در مجموع 235 میلیون تومان فطریه و کفاره در استان جمع‌آوری شد، تبیین کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره در راستای کمک به نیازمندان کمیته امداد و سایر اقشار کم‌درآمد افزایش خوبی داشته باشد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام(ره) خراسان‌جنوبی در پایان اعلام کرد: وجوهات جم‌ آوری شده پس از جمع‌بندی در اختیار مؤسسات خیریه و مراکز درارای مجوز قرار و همچنین مبالغ اختصاصی کمیته امداد نیز صرف کمک به ایتام و خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

انتهای پیام/69039/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول