اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدیران برای حل مشکلات مردم کلاس نگذارند

استاندار زنجان با تأکید بر هماهنگی بیشتر بین مجموعه مدیریتی استان در حل مشکلات و مسائل استان گفت: مدیران برای حل مشکلات مردم کلاس نگذارند.

مدیران برای حل مشکلات مردم کلاس نگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان زنجان اظهار کرد: نخستین موضوعی که دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان محمد دوست به آن اشاره و یوسفی مدیر کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز به آن اشاره کرده و موجب کشمکش شد، اما کشور ما ظرفیت این چیزها را ندارد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه بنده متوجه امور هستم و بقچه به دست به استان نیامده‌ام بیان کرد: بنده در چندین استان کار کرده‌ام و خودم وزارت کشوری هستم پس متوجه آمار می‌شوم.
وی با اشاره به اینکه نباید در جلسات با کلمات بازی کنیم، گفت: این امر توهین به جلسه است‌
حقیقی با بیان اینکه بنده همه اسناد بانک‌ها را طبق مستندات موجود امضا می‌کنم، بیان کرد: بنده باید دلیل نقص امور را در آمار بررسی کنم.
استاندار زنجان با بیان اینکه امروز باید از همه استعدادهای خود استفاده کنیم، بیان کرد: ارائه آمار نصفه و نیمه به درد استان نمی‌خورد.
وی با اشاره به اینکه وظیفه هر دستگاه در اشتغال مشخص شده است، تصریح کرد: در حوزه اشتغال نباید فردی عمل کنیم و باید به اجماع فعالیت کنیم.
حقیقی با بیان اینکه مدیران برای حل مشکل اشتغال نباید کلاس بگذارند، افزود: اگر قرار باشد همه جداگانه کار کنند مشخص است که کاری از پیش نخواهد رفت.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه امروز شاهد تکروی از سوی،مدیران هستیم، بیان کرد: درخواست داریم اگر گزارشی ارائه می‌شود کامل باشد.
وی با بیان اینکه امروز همه ما تکلیف بر هماهنگ بودن داریم، تصریح کرد: مدیر ارزشمند از نظر بنده کسی است که بیشترین هماهنگی برای، حل مشکلات مردم را داشته و متکبر نباشد.
حقیقی در ادامه ضمن تاکید بر رصد وضعیت اشتغال بیان کرد: حق مردم این است که از این وضعیت آگاه شوند‌.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه در ارتباط با تضامین تسهیلات نیز باید همکاری لازم صورت گیرد، گفت: همه مدیران دولتی باید مکمل هم باشند و به صورت هماهنگ فعالیت کنند و باید بدانیم که الان ایراد از دولت نیست بلکه وظیفه ما این است که اینها را حل و فصل کنیم.

وی با بیان اینکه مدیران نباید پس از خرابکاری به من از وضعیت موجود اطلاع دهند، گفت: بنده درخواست دارم، هماهنگی بیشتری بین مجموعه مدیریتی وجود داشته باشد و نسبت به رفع تزاحم بخشنامه‌های داخلی نیز اقدام شود.

استاندار زنجان همچنین به مدت زمان استاندارد بررسی طرح‌ها نیز اشاره کرد و گفت: باید استاندارد را بشکنیم تا سرمایه‌گذار راغب به سرمایه‌گذاری شود.
حقیقی در پایان با اشاره به پایان به موقع پل امام حسن مجتبی (ع) افزود: در نتیجه بازدیدهای مستمری که داشتیم پل در موعد مقرر افتتاح شد و به دنبال این هستیم که یکی از مقامات در مراسم افتتاح پل حضور داشته باشد.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول