اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

پایان اولین روز کاری بدون سکاندار آموزش و پرورش

در ساعات پایانی پنج‌شنبه ۱۶ خرداد، رئیس‌جمهور با استعفای سیدمحمد بطحایی موافقت کرد و قرار بود امروز سرپرست این وزارتخانه معرفی شود؛ هر چند تا پایان امروز هنوز زمان باقی است اما وزارت آموزش و پرورش، ساعات کاری امروز را بدون سکاندار گذراند.

پایان اولین روز کاری بدون سکاندار آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، پنج‌شنبه هفته گذشته یعنی ۱۶ خرداد امسال، ماجرای استعفای سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش رسانه‌ای شد و در ساعات پایانی پنج‌شنبه ۱۶ خرداد، رئیس‌جمهور با استعفای بطحایی موافقت کرد.

قرار بود امروز سرپرست این وزارتخانه معرفی شود اما خبری نشد؛ هر چند تا پایان امروز هنوز زمان باقیست اما وزارت آموزش و پرورش، ساعات کاری امروز را بدون سکاندار گذراند.

از صبح امروز اخباری مبنی بر اینکه مجتبی زینی‌وند معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش منصوب شده است، منتشر شد.

البته این موضوع تأیید نشد و زینی‌وند ساعتی بعد از آن به خبرنگار فارس گفت: «حکم سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را دریافت نکرده‌ام».

همزمان با این خبر، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: «گزینه‌های متعددی برای سرپرستی وزارت آموزش و پرورش در فرایند بررسی قرار دارند ولی تا این لحظه حکمی برای سرپرستی این وزارت صادر نشده است».

در حال حاضر اسامی متعددی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در رسانه‌ها مطرح شده است که می‌توان به مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، علی زرافشان معاون سابق وزارت آموزش و پرورش، علی الهیار ترکمن معاون توسعه منابع آموزش و پرورش، حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، غلامرضا کریمی رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ذوعلم رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و همچنین چند اسم خارج از آموزش و پرورش نیز در بین این اسامی دیده می‌شود.

اما از بین این اسامی تنها چند نفر به عنوان گزینه‌های پیشنهادی در ریاست‌جمهوری مورد بررسی قرار گرفته‌اند و باید دید رئیس‌جمهور در نهایت چه کسی را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش معرفی می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول