اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توضیحات معاون سیاسی استانداری گلستان در خصوص تغییر 4 فرمانداری

با پیشنهاد استانداری گلستان و تصمیم وزارت کشور، فرمانداران گرگان، مراوه‌تپه، آق‌قلا و گمیشان تغییر کردند، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در خصوص این تغییرات به خبرنگار ما توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات معاون سیاسی استانداری گلستان در خصوص تغییر 4  فرمانداری

عضویت در کانال های بین‌الملل و سیاست خارجی فارس
سروش
آی گپ

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، با پیشنهاد استانداری گلستان و صدور حکم از سوی وزارت کشور، فرمانداران گرگان، مراوه تپه، آق‌قلا و گمیشان تغییر کردند.

بر اساس این تصمیم «محمد حمیدی» ساعت 11 و 30 دقیقه به طور رسمی و با حکم قطعی از سوی وزارت کشور به عنوان فرماندار گرگان معرفی و از تلاش‌های «سیدابوالقاسم صفوی» تقدیر خواهد شد.

همچنین «امیرشیر توماج» که پیش از این فرماندار گمیشان بوده با حکم قطعی ساعت 14 به عنوان فرماندار آق‌قلا معرفی خواهد شد.

«احمد دستمرد» که پیش از این معاون فرماندار گنبدکاووس بوده با حکم سرپرستی به عنوان سرپرست فرمانداری گمیشان معرفی خواهد شد و مراسم تودیع و معارفه وی ساعت 11 معرفی خواهد شد.

امانگلدی ضمیر نیز که پیش از این فرماندار آق‌قلا بوده ساعت 18 امروز به صورت رسمی با حکم سرپرستی به عنوان سرپرست فرمانداری مراوه‌تپه معرفی و از تلاش‌های «یازمراد کوسه‌غراوی» تقدیر خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص علت این تغییرات در این بازه زمانی با توجه به عدم معرفی استاندار گلستان و اداره استانداری در وضعیت سرپرستی، گفت: علت خاصی وجود ندارد و مسوولیت‌ها گردشی و سیاست وزارت کشور استفاده از نیروهای داخلی وزارت کشور است.

عبدالرضا چراغعلی تاکید کرد: برای مثال فرماندار مراوه‌تپه نیروی مامور بوده و سیاست استان هم بر این است که از نیروهای وزارت کشور داخل استان برای این سمت استفاده کنیم و در واقع من هم به عنوان معاون سیاسی اعلام می‌کنم ضمن تقدیر از زحمات نیروهای مامور به خدمت در وزارت کشور باید به دستگاه خود بازگردند.

وی در پاسخ به این سوال که این تغییرات با تصمیم استان صورت گرفته یا تصمیم وزارت کشور بوده گفت: هر تغییری به طور قطع با پیشنهاد استان انجام خواهد شد.

به گفته چراغعلی، ابوالقاسم صفوی تا اطلاع ثانوی در ستاد استانداری مشغول خواهد بود تا جایگاه جدیدی برای وی مشخص شود.

گفتنی است، محمد حمیدی که امروز به عنوان فرماندار گرگان معرفی خواهد شد پیش از این سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بوده که به صورت موقت یکی از مدیران ارشد این معاونت به عنوان سرپرست معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول