اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  سایر حوزه ها

مدیر شرکت بازی‌سازی به تعرض جنسی متهم شد

«آن اِوانز» جانشین سابق مدیرعامل شرکت اینترنتی «یونیتی»، از مدیرعامل این شرکت بابت تعرض جنسی به دادگاه شکایت کرد.

مدیر شرکت بازی‌سازی به تعرض جنسی متهم شد

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از وِرایِتی، «آن اِوانز» جانشین سابق مدیرعامل شرکت اینترنتی «یونیتی» از مدیرعامل و تمام مدیران بخش‌های مختلف بابت تعرض جنسی به دادگاه شکایت کرد. یونیتی از شرکت‌های فعال در زمینه بازی‌سازی است.

هفته گذشته معاون رئیس یک شرکت بازی‌های اینترنتی، شکایتی علیه رئیس شرکت و ۱۰ نفر از کارکنانش مبنی بر تعرض جنسی به دادگاه تسلیم کرد. «جان ریچیتیِلو» مدیرعامل این شرکت متهم ردیف اول این طرح دعوی است که بنابر اظهارات شاکی، بارها وی را مورد تعرض جنسی قرار داده و از او خواسته که برای برقراری رابطه جنسی به اتاقش در هتل برود! همچنین او را نیز تهدید کرده که این پیشنهادات را تحت هیچ شرایطی بروز ندهد.

«یونیتی» قویّا از خود در برابر این اتهامات دفاع می‌کند و شکایت خانم «آن اِوانز» را نادرست عنوان کرده است. پیرو تحقیقاتی که شخص سوم و بی‌طرف در این ماجرا انجام داده، حقایق بر ضد اتهامات خانم اوانز بوده و قضاوت وی را نادرست تشخیص داده است و در این زمینه چندین شواهد مختلف ارائه شده است. در نتیجه، شرکت ما تصمیم به اخراج خانم «آن اِوانز» گرفت.

«یونیتی» شرکتی که این زن معاون پیشینش بوده و از آن شکایت کرده جوابیه‌ای با مضمون زیر منتشر کرده است:

خانم اوانز، مدیر ارشد سابق بخش استخدام شرکت «یونیتی» جزئیات شکایت خود را ذکر کرده و ادعا کرده که این شرکت با رفتار بسیار ناشایست موجبات ترس و اضطراب را فراهم آورده و مدیر شرکت رفتار نامناسبی با زنان شاغل زیرمجموعه خود داشته است. جدی‌ترین اتهامی که متوجه آقای «ریچیتیِلو» مدیرعامل شرکت است، تلاش وی برای راضی کردن خانم اوانز برای آمدن به اتاقش در یک هتل و برقراری رابطه جنسی عنوان شده است و اینکه او از خانم اوانز خواسته که به هیچ وجه سخنی در مورد این مساله پیش کسی بازگو نکند.

آن اوانز در بخشی از شکایتش نوشته است: طی زمان کارم در شرکت یونیتی می‌دیدم که محیط کارمان در شرکت در حد بالایی جنسیت‌زده شده است. «جان ریچیتیِلو» مدیرعامل و دیگر مردان در پست‌های مدیریتی شرکت به صورت آزادانه و بی‌پرده با زنان از مسائل جنسی حرف می‌زدند و جوک‌های نامتعارف تعریف می‌کردند و به دنبال برقراری روابط جنسی با زنان کارمند شرکت بودند.

 


رابطه علنی مدیرعامل شرکت یونیتی با یکی از کارکنان

 

همچنین آن اوانز و دیگر پرسنل زن شرکت بارها چه از جنبه گفتاری و نیز رفتاری و عملی مورد تعرض جنسی مدیرعامل و آقایان بخش‌های مدیریتی شرکت «یونیتی» قرار گرفته‌اند. به محض اینکه خانم اوانز در این شرکت استخدام می‌شود، رفتارهای ناشایست مدیرعامل با وی شروع می‌شود. تقریبا تمام دیگر کارکنان زن این شرکت، تجربه مشابه خانم اوانز با مدیرعامل شرکت را داشته و تایید کرده‌اند.

اوانز در این شکوائیه از صرف هزینه مدیرعامل برای خرید هدایای گران‌قیمت برای چند نفر از کارکنان زن شرکت که به رابطه نامشروع با وی تن داده بودند، پرده برمی‌دارد. یکی از این موارد مذکور خانم «الیزابت براون» مدیر یکی از بخش‌های شرکت است که مدیرعامل ساعت ۴۰ هزار دلاری و خانه ۳ میلیون دلاری برای او خریداری کرده است!

اوانز پس از تجربه کردن این شرایط و دیدن اینچنین روابطی و اینکه هیچ‌ بخشی از شرکت برایش امنیت ندارد، به کمیته هیأت رئیسه شکایت می‌کند که با توجه به قدرت و نفوذ مدیرعامل در هیأت، ادعاهای او کذب تشخیص داده شده و از کار برکنار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول