اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

بطحایی سمت خود را در توئیتر و اینستاگرامش تغییر داد

سید محمد بطحایی وزیر مستعفی آموزش و پرورش که همواره برخی اخبار و مسائل آموزش و پرورش را از طریق توئیتر و اینستاگرام خود منتشر می‌کرد، بدون اینکه درباره اتفاقات استعفا توضیحی دهد تنها عنوان خود را تغییر داد.

بطحایی سمت خود را در توئیتر و اینستاگرامش تغییر داد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، خبر استعفای سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش روز ۱۶ خرداد ماه رسانه‌ای شد هر چند که وی ۱۲ خرداد ماه نامه استعفایش را تقدیم رئیس‌جمهور کرده بود.

بطحایی در این فاصله یعنی تا ۱۶ خرداد ماه نیز یک پیام درباره جلسه خود با رئیس سازمان اداری و استخدامی منتشر کرد که در آن آمده بود: «در آخرین روز قبل از تعطیلات در جلسه ای با حضور رئیس محترم و همکاران سازمان امور اداری استخدامی، موضوع اصلاح حقوق همکاران جوانم در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی را بررسی کردیم و با نظر مثبت جناب انصاری امیدوارم به‌زودی نتیجه مورد نظر به دست آید».

که البته این پیام مانند روال بطحایی، در استوری اینستاگرام وی نیز بارگذاری شده بود.

شب ۱۶ خرداد، رئیس‌جمهور با استعفای بطحایی موافقت کرد اما وی که همواره برخی اخبار و مسائل آموزش و پرورش را از طریق توئیتر و اینستاگرام خود منتشر می‌کرد، بدون اینکه درباره اتفاقات استعفا توضیحی دهد تنها سمت خود را در این شبکه‌ها تغییر داد و از عنوان وزیر سابق استفاده کرد.

این روزها وزیر سابق آموزش و پرورش پاسخگوی خبرنگاران نیست؛ حداقل توقع این است که وی در شبکه‌های اجتماعی به مخاطبان خود پاسخ دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول