اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

«تابستان شاد» در انتظار کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: امسال برنامه‌های کانون پرورش فکری با شعار «تابستان شاد» و «افزایش مهارت‌های زندگی» اجرایی خواهد شد.

«تابستان شاد» در انتظار کودکان و نوجوانان

محمدنقی صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همانند سال‌های گذشته برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای اوقات فراغت دانش‌آموزان کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های کانون پرورش فکری با شعار «تابستان شاد» و «افزایش مهارت‌های زندگی» اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: در قالب این عناوین برنامه‌های متنوعی در حوزه  فرهنگی، هنری، دینی، علمی و ادبی اجرایی خواهد شد.

وی از فعالیت کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام تابستان خبر داد و گفت: همچنین در این ایام ده‌ها پایگاه فرهنگی و هنری شهری و روستایی به کودکان و نوجوانان استان خدمات فرهنگی و هنری ارائه خواهد کرد.

صالحی با بیان اینکه برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای سنین 6 تا 18 سال اجرایی می‌شود، تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی، شناسایی و شکوفایی استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی، توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و پرورش ذوق هنری و ادبی و افزایش توان فکری کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در ادامه از فعالیت انجمن‌های تخصصی فرهنگی و ادبی خبر داد و بیان کرد: در قالب این انجمن‌ها نیز برنامه‌هایی همچون قصه‌گویی، نمایش، سرود و عکاسی اجرایی  و مهارت‌های مختلفی از جمله ایجاد روحیه کار جمعی و نگاه نقادی در نوجوانان آموزش داده خواهد شد.

گفتنی است، طی سال‌های قبل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جزو دستگاه‌های پر مخاطب در غنی‌سازی اوقات فراغت شناخته شد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول