اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

546/ شهید حمیدرضا علی‌آبادی: از خواب غفلت بیدار شوید

شهید حمیدرضا علی‌آبادی در وصیت‌نامه خود آورده است: ای کسانی که هنوز هم خواب هستيد بیایید از این خواب غفلت بیدار شوید و اینقدر بی‌تفاوت نباشید که فردای قیامت مسؤولید.

546/ شهید حمیدرضا علی‌آبادی: از خواب غفلت بیدار شوید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید حمیدرضا علی‌آبادی

شهید حمیدرضا علی‌آبادی در تاریخ 12 مهرماه سال 48 در همدان به دنیا آمد. وی محصل بود که از طرف بسیج به جبهه اعزام شد و در نهایت در تاریخ 16 مهرماه سال 66 بر اثر اصابت ترکش دشمن بعثی به شهادت رسید. اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای همدان آرام گرفته است.


آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«از میان مؤمنین مردانی هستند که با عهد خویش با خدای خویش وفا کرده و عده‌ای از آنها به شهادت رسیدند و عدهگ ای هم در انتظار شهادتند»

شهادت می‌دهم بر یگانگی خداوند،‌ روسل او حضرت محمد(ص) و ولایت علی(ع)، با درود و سلام بر یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود و با درود و سلام بر نایب بر حق آن حضرت.

به عنوان یک جوان مسلکان بر خود واجب می‌دانم که وصیت‌نامه‌ام را بنویسم ولی نمی‌دانم چه بنویسم؛ راز دل تنگم را بگویم که برای وصال معبود جانفشانی می‌کند و یا سخن زبان قاصرم را بگویم.

خدایا تو مرا هدایت کن و صفات بد انسانی را از من دور کن. خدایا مرا از شیفتگان ائمه قرار بده، من به پای خویش در اینجا آمدم و کسی هم مرا مجبور نکرده است الان هم به یاری خداوند با پای خود به عملیات می‌روم تا شاید از این امتحان الهی سرافراز بیرون بیایم تا شاید خداوند لطفی هم به ما فرماید چون دیگر هجران رفیقان را نمی‌توانم تحمل کنم، از آن گذشته دوری خودش را چگونه تحمل کنم که در دعای کمیل آمده است: «صبرت علی عذابک فکیف اصبر علی فراقک»

ای کسانی که هنوز هم در خواب هستید بیایید از این خواب غفلت بیدار شوید و اینقدر بی‌تفاوت نباشید که فردای قیامت مسؤولید. کارها را برای رضای خدا انجام دهید تا شاید از سربازان امام زمان(عج) باشید.

قدر این انقلاب را بدانید و وظیفه‌شناس باشید که به پای این انقلاب خون‌های فراوانی ریخته شده است. جوانمردانه تا رفع کل فتنه از جهان هجوم آورید و حقانیت اسلام را به جهان که بر ضد ما هستند اعلام کنید.

 مادرم مرا حلال کن. تو مگر سعادت مرا نمی‌خواستی به خدا قسم سعادت من همان شهادت و همنشین شدن با اولیا‌ءالله است، برای شهادتم گریه نکن چون تو امانت خود را به بهترین وجه به صاحبش تحویل داد پس خوش به حالت که اولین شفیع من هستی.

دوستان و برادران و خواهران تقاضا دارم برای من طلب مغفرت کنند و ادامه‌دهنده راهم باشند. هیچ لذتی بهتر از وصال عابد به معبود نیست و این با شهادت میسر می‌شود. در تشییع جنازه دیگر شهیدان شرکت کنید و آنها را نیز فرزند خود بدانید. با خود عهد کردم که سلاح افتاده شهدا را مخصوصا آن شهیدی که به او عشق می‌ورزیدم شهید حسن ترک را بردارم هرچند من لیاقت دست زدن به سلاح آنها را ندارم.

خواهرانم می‌دانم داغ برادر سخت است ولی باید زینب‌وار استقامت کنید. می‌توانید برایم گریه کنید برای اینکه گریه بر شهید نوعی شرکت در حماسه اوست و شکلی از اشکال ادامه راه او.

انتهای پیام/89001/ 10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول