اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

غلامپور: تفکرات ویلموتس برگ برنده ایران است/ کره برای جبران می‌آید

کارشناس فوتبال گفت: کره جنوبی خیلی وقت است مقابل تیم ملی ما برنده نشده و برای جبران می‌آید.

غلامپور: تفکرات ویلموتس برگ برنده ایران است/ کره برای جبران می‌آید

بهزاد غلامپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضور ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران گفت: او مربی جوانی است که انگیزه زیادی برای کار با تیم ملی فوتبال کشورمان را دارد. در ویدئو‌هایی که از تمرینات تیم ملی منتشر شده دیدم که او خیلی با انگیزه و با روحیه در تمرینات حاضر می‌شود. هیجان زیادی هم دارد. در بازی با سوریه هم کارهای هجومی را در دستور کار تیم ملی قرار داده بود و توانستیم ۵ گل به سوریه بزنیم.

وی در مورد اینکه برخی می‌گویند سوریه در آن بازی چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشته و خیلی حریف قدرتمندی نبوده اظهار داشت: این حرف را اصلا قبول ندارم هر تیمی مقابل تیم ملی ایران قرار می‌گیرد با انگیزه است و حریفان از تیم ملی ایران هراس دارند. ضمن اینکه تیم اصلی و ذخیره نداریم. تیم ملی ایران در آن مسابقه خیلی خوب بازی کرد و ۵ گل زد و موقعیت‌های گلزنی دیگری را هم داشت که از دست داد.

غلامپور در مورد بازی روز سه شنبه ایران و کره جنوبی گفت: این مسابقه خیلی سخت است کره جنوبی مقابل هوادارانش بازی می‌کند و خیلی وقت است که ایران را نبرده‌اند و همواره مقابل تیم ملی ایران با کی‌روش بازنده بوده‌اند و به دنبال جبران هستند اما فکر می‌کنم تفکرات ویلموتس در این بازی می‌تواند برگ برنده تیم ملی ایران باشد.

این کارشناس در مورد اینکه تیم ملی می‌تواند مقابل کره هم به زیبایی سوریه بازی کند، گفت: کره جنوبی و سوریه به هیچ عنوان قابل مقایسه نیستند. کره بازیکنان بین‌المللی درجه اولی دارد اما قطعا تفکرات سرمربی جدید بازهم تهاجمی خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول