اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تذکر به فرمانداران/ ضرورت توجه بیشتر فرمانداران به ستاد ساماندهی جوانان

استاندار یزد با تأکید بر ضرورت تقویت بخش خصوصی در برنامه‌های اوقات فراغت، گفت: فرمانداران در راستای ستاد ساماندهی جوانان دغدغه بیشتری داشته باشند.

تذکر به فرمانداران/ ضرورت توجه بیشتر فرمانداران به ستاد ساماندهی جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی عصر امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد که در سالن زنده‌یاد حمیدیای استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت پرداختن به مسائل جوانان، گفت: در این راستا بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر گام دوم انقلاب ستاد ساماندهی جوانان بایستی یکی از ستادهای فعال در استان قلمداد شود.

وی افزود: درواقع انتظار ما از فرمانداران این است که در راستای ستاد ساماندهی جوانان دغدغه بیشتری داشته باشند؛ چراکه قابل توجیه نیست که یک فرماندار در یک سال فقط در یک جلسه ستاد ساماندهی جوانان حضور داشته باشد که این شفافیت در بسیاری از مسائل بایستی تسری یابد.

استاندار یزد با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت ادارات و سازمان‌ها در برنامه‌های اوقات فراغت، اظهار داشت: در بحث هزینه‌ها بایستی در موضوع شهریه گرفتن‌ها شفافیت صورت گیرد که ضرورت دارد تا نظارت بیشتری در این راستا صورت گیرد؛ چنانچه با مراکزی که بدون مجوز در راستای برنامه‌های اوقات فراغت فعالیت دارند، برخورد لازم صورت می‌گیرد.

طالبی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به محلات کم برخوداردار در راستای برنامه‌های اوقات فراغت، تصریح کرد: از دستگاه‌هایی که در این زمینه توجه لازم داشته باشند، تقدیر ویژه به عمل خواهد آمد؛ همچنین در نرخ آموزشگاه‌های خصوصی نظارت بیشتری بایستی صورت گیرد؛ چراکه گاهی اوقات تبعات این مهم متوجه بخش دولتی می‌شود که در این راستا بایستی اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: همچنین در برگزاری اردوهای تفریحی بایستی اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد تا منطبق با بخشنامه‌ها این مهم انجام گیرد؛ چنانچه بایستی حداکثر استانداردهای ایمنی و حفاظتی در این راستا رعایت شود؛ همچنین سمت‌وسوی برنامه‌های فرهنگی بایستی به سمتی کشیده شود تا موجب تقویت برندها شود، به عنوان مثال بحث پایتخت کتاب، بایستی در برنامه‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت بخش خصوصی در برنامه‌های اوقات فراغت، خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد در این راستا از ظرفیت ویژه‌های برخوردار هستند که ضرورت دارد تا به ظرفیت آن‌ها بیش‌ازپیش بها داده شود.

استاندار یزد در پایان اضافه کرد: همه دستگاه‌ها به نوعی بایستی مکلف شوند تا حداکثر همراهی و همکاری را در راستای اجرای برنامه‌های سازمان‌های مردم نهاد داشته باشند.

انتهای پیام/۹۰۰۰۹

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول