اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

همه مردم در بسیج ملی فشار خون شرکت کنند

یکی ازمراجع تقلید با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی فشار خون گفت: این طرح بسیار خوب است که یک بسیج عمومی راه اندازی شده است و فشار خون کنترل می شود، چرا که می تواند در زمینه پیشگیری بیماری ها موثر باشد.

همه مردم در بسیج ملی فشار خون شرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید امروز در طرح بسیح ملی فشار خون شرکت و اقدام به ثبت فشار خون خود کردند.

وی پس از آن گفت: بهترین راه در مسائل طب، پیشگیری است، هم هزینه آن و هم مشکلات آن کمتر است و پیشگیری موجب می شود تا دیگر آن داروها و آثار و منفی نیز در وجود انسان به وجود نیاید.

این مرجع تقلید با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی فشار خون گفت: این طرح بسیار خوب است که یک بسیج عمومی راه اندازی شده است و فشار خون را کنترل می کنید چرا که می تواند در زمینه پیشگیری بیماری ها موثر باشد.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: مردم باید استقبال کنند، چون بسیاری گرفتار بیماری فشار خون هستند و نمی دانند و زمانی ممکن است بدانند که کار از کار گذشته است.

وی با بیان اینکه بسیج ملی فشار خون یک طرح فراگیر و بدون دردسر است گفت: بررسی و کنترل فشار خون، کار بسیار ساده و بدون زمان بری است و امیدوارم که مردم قدر این برنامه را دانسته و استقبال کنند و پیش از آنکه مراکز بهداشتی به سراغ مردم بروید، آنها به سراغ این مراکز آمده و در تمام کشور برنامه با استقبال دنبال شود.

این مرجع تقلید گفت: اجرای این طرح موجب می شود که تلفات کم شده و هزینه های پزشکی پایین آمده و مردم از سلامت کامل، برخوردار شوند که به سهم خودم از اجرای این طرح قدردانی می کنم.

انتهای پیام/2258/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول