اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«چند سی سی حادثه» در مهرگان به صحنه می‌رود/ آسیب‌شناسی فرار از خانه در یک تئاتر

رضا زنده‌جاه،‌ کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما از آغاز اجرای نمایشی با عنوان «چند سی‌سی‌ حادثه» خبر داد و گفت: این اثر روایتی از آسیبی اجتماعی درباره فرار از خانه است.

«چند سی سی حادثه» در مهرگان به صحنه می‌رود/ آسیب‌شناسی فرار از خانه در یک تئاتر

رضا زنده جاه، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما و نویسنده و کارگردان نمایش «چند سی سی حادثه» ضمن بیان این خبر،‌ در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس گفت: موضوع اصلی این نمایش فرار از خانه است که در قالب قصه‌ای درباره سه دختر روایت می‌شود.

وی در ادامه افزود:‌ در این نمایش با دیدگاه روان شناسانه و جامعه شناسانه تلاش کردم نشان دهم که انسان‌ها گاهی از خودشان و اطرافیانشان فرار می‌کنند و می‌بایست نگاه دقیق و بهتری به خودشان داشته باشند.

زنده‌جاه درباره بازیگران نمایش گفت: صفورا کاظم‌پور، افسانه بخشی‌فرد، مریم احمدیان و ساناز تفکری بازیگران این نمایش و راوی نیز مسعود فروتن است.

وی همچنین افزود:‌ «چند سی سی حادثه» از فردا شب ، ساعت ۲۰:۴۵ اجرایش را در تماشاخانه مهرگان آغاز می‌کند. فعلا این نمایش قرار است پانزده شب اجرا داشته باشد.

زنده‌جاه در پاسخ به این سؤال که تصورش از فروش کار چطور است، گفت:‌خیلی به این کار خوش بین هستم چرا که تلاش کردم نگاه متفاوتی را در آن لحاظ کنم. ویژگی متمایز این کار نیز همین کلاژی است که در آن اتفاق می‌افتد،‌ چرا که ما در یک روند داستانی مستقیم قرار نمی‌گیریم و به آثار دیگر هنری و سنت‌های فکری گذشته نیز نگاهی داریم.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول