اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نماینده مدعی العموم: شیطنت‌های فضای مجازی در مورد پرونده پدیده بررسی می‌شود

نماینده مدعی العموم در واکنش به اظهارات برخی از متهمین گفت: متهمین باید از فرصت ارزشمندی که دادگاه با هدف بازگرداندن اموال سهام‌داران به آنان اعطا کرده حداکثر استفاده را ببرند و با توجه به اینکه این جلسات، جلسات اخذ آخرین دفاع از آنان است باید حسن نیت خود را برای مسؤولان قضایی در عمل به اثبات برسانند.

نماینده مدعی العموم: شیطنت‌های فضای مجازی در مورد پرونده پدیده بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، سیزدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده صبح امروز در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی سید هادی منصوری در مشهد برگزار شد.

در سیزدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده شرکت پدیده قاضی منصوری پس از اعلام رسمیت جلسه و تذکر موارد قانونی لازم از نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خواست تا کیفرخواست سایر متهمین باقی مانده را برای اخذ آخرین دفاع قرائت کند.
 
گفتنی است در جلسه روز گذشته (دوازدهمین جلسه) پس از اظهارات نمایندگان ادارات و سازمان‌های دولتی و سخنان دادستان عمومی و انقلاب مشهد آخرین دفاع از متهم ردیف اول پرونده یعنی محسن پهلوان مقدم اخذ و دفاعیات وکیل مدافع نامبرده در صحن علنی دادگاه استماع شد.
 
یکی از متهمین در پاسخ به سؤالات رییس دادگاه گفت: تمامی اقدامات در شرکت پدیده، قائم به شخص پهلوان بود و از مسؤولان قضایی بخاطر اعطای فرصت برای جبران مافات به ما و همچنین حفاظت از اموال شرکت پدیده تشکر می‌کنیم، مکررا از محسن پهلوان می‌خواستیم که با شفافیت با مسؤولان قضایی همکاری کند اما این اتفاق نیفتاد.
 
قاضی منصوری خطاب به متهمین اظهار کرد: از همه متهمین انتظار داشتیم از فرصت اعطایی دادگاه به آنان در جهت معرفی و بازگرداندن اموال شرکت پدیده حداکثر استفاده را ببرند که متاسفانه طبق اعلام دادستانی این اتفاق به صورت شایسته نیفتاده؛ بنابراین متهمینی از جهات مخففه مجازات برخوردار می‌شوند که با شفافیت کامل با دادگاه همکاری کامل داشته باشند.
 
به دستور قاضی منصوری و با قرائت کیفرخواست صادره از ناحیه دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به عنوان مدعی العموم؛ اخذ آخرین دفاع از متهمین پرونده و دفاعیات وکلای مدافع آنان در صحن علنی دادگاه همچنان ادامه یافت.
 
نماینده مدعی العموم در واکنش به اظهارات برخی از متهمین گفت: متهمین باید از فرصت ارزشمندی که دادگاه  با هدف بازگرداندن اموال سهام‌داران به آنان اعطا کرده حداکثر استفاده را ببرند و با توجه به اینکه این جلسات، جلسات اخذ آخرین دفاع از آنان است باید حسن نیت خود را برای مسؤولان قضایی در عمل به اثبات برسانند.
 
وی همچنین با اشاره به سخنان دیروز دادستان محترم عمومی و انقلاب مشهد و نیز دستور ریاست دادگاه در زمینه برخی شیطنت‌ها در مورد پرونده پدیده در فضای مجازی گفت: با تاکید مقامات قضایی تحقیقات در این زمینه به صورت جدی درحال انجام است و نتایج آن در آینده اعلام و اقدامات قانونی لازم در مورد این افراد صورت می‌پذیرد.
 
باتوجه به طولانی شدن دفاعیات متهمان و وکلای مدافع آنان قاضی منصوری اخذ آخرین دفاع از سایر متهمین را به صبح فردا موکول کرد.

انتهای پیام/ 70058/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول